Litt etter litt….

Kjøpte meg en vårblomst i påskefarger i går, så da måtte jeg ta fram et påskegg også. Det ble så koselig.

Litt forsiktig har jeg plukket fram litt annet også. Kyllinger som ungene lagde da de var små, kaniner jeg selv har laget, nugattibokser som mamma har malt med høremotiv og noen egg som er “tapesert” med påskepapir. Men enda er det bare de gule gåsungene som står framme på bordet. Jeg lurer fram litt og litt og det er så koselig. I dag skal vi lage påskegodt. Gleder meg. Får vi det til, så viser jeg det fram siden. Ha en fin dag!

12 kommentarer
    1. frodith:Takk! Her skinner sola fra skyfri himmel etter nattens regn, og det er så fint. Nå venter marispan og sjokolade, egg og maling på at barnebarnet skal våkne. Nyter morgenen og dagen. Kos deg du også! 🙂

    2. Herlig!
      Nå fikk jeg lyst til å pynte jeg også. Tenkte å vente til helge, men tror jeg får ta meg en tur på loftet å se etter påskepynten i dag 🙂
      Ha en FIN lørdag.
      Line

    3. Huset på landet: Når jeg fikk på plass den gule blomsten, så bare måtte jeg finne fram litt til. I dag er det ene barnebarnet på besøk, så det blir nok mer påskepynt laget også tenker jeg. Koselig med litt mose og grønt sammen med kyllinger eller kaniner. Kos deg du også! 🙂 Her skinner sola! 🙂

    4. fruensvilje: Mange ganger er det enkle det beste.Bare det med en gul blomst og et egg, så ble det så ekstra koselig. Den påskeuka går jo så fort at jeg tar fram litt etter hvert jeg. I dag skal vi i familieselskap og kjenner jeg dem rett, så er det nok påskegult på bordet der tenker jeg! :)Ha en fin lørdag!

    5. Så koselig 🙂 Skal pynte litt til påske her også, men kjøper vel litt nye blomster og slikt til helga igjen..for akkurat nå har man satt i gang med å male vinduskarmer i stua..så der er salongen dekket til med plast :))
      Håper dere fikk laget vellykket påskegodt 🙂 Fortsatt fin lørdag <3

    6. annebe: Male vinduer? Ja, der minnet du meg på noe. Men det utsetter jeg glatt en stund til Etterpå tenker jeg du får lyst på blomster og kos. Ha en flott lørdag. Her er gotteskålene fulle og kaffen er klar! 🙂

    7. Så herlig!! Når ble jeg glad og inspirert her 😀
      Skal finne frem heklenålen og gjøre litt med på gardinkappen.
      Håper du har en strålende lørdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg