Hvilken dag er det i dag?

Noen ganger spør jeg om det, enda jeg vet de godt! Hvilken dag er det i dag?  Mandag, igjen! Helga går fort, men det gjør jammen ukene også. Jeg sier at det er mandag, og plutselig er det fredag! Det gjelder å henge med her! Denne uke rekker jeg nok ikke stort blogging, men sånn er det i mellom. Ikke noe å gjøre med det. Da jeg sto opp var arket på ukeplanen min nesten blankt, men det er bare å fylle ut hver dag med ting som jeg VET skjer. Blanke ark varer ikke lenge. Men det gjelder å ta en dag av gangen. Det er mer enn nok. Her regner det igjen i dag, så det er ganske så trist å se ut. Men jeg har allerede tent stearinlys og nå tar jeg en kaffe, før jeg fortsetter. Ha en fin dag alle sammen og husk snart er det helg, igjen. Da kan vi virkelig pynte opp til påske. Jeg kjøpte meg en sånn fin påskehare med sjokoladeegg på magen. Men hvor er egget? Spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist!!!!!

6 kommentarer
    1. he he tenker du tålte et påske egg 🙂 jeg spiste masse sjokoladekake i går og i dag skal eg gå det av meg igjen hi hi.
      Du får ha en fin uke om vi ikke hører fra deg

    2. fruensvilje: Ja da, det egget har jeg gått av allerede. Trimturen dropper jeg ikke selv om det er travelt med andre ting her. I dag var det skikkelig klinete inne på skogen, så joggeskoene gikk rett til vask kan man si. Ha en finfin dag! 🙂

    3. Så deilig med litt egg da 🙂 Og ukene og dagene raser avgårde, helt enig 🙂 Men tid til blogging må du vel ha 😀 Ha-ha , jeg bare tuller, skjønner godt om du ikke har 🙂 Jeg har ikke stort planer annet enn jobben 🙂 Klemsiklem <3

    4. frodith: Ikke alltid dagene blir om man vil, og noen ganger må andre ting gå foran blogg kan man si. Ja,da, jeg vet du skjønner det da. Klemsiklem, i dag og i morgen blogger jeg i hvert fall!!! 😉

    5. Spiiist! Sånn kan det gå! Ja, tida går fort, og den ene uka har lett for å bli ganske lik den andre, hvis vi ikke finner på noe ekstra for å gjøre den spesiell…. 😀

    6. karidansen: Godt var det også med den lille sjokoladen. Noen uker er spesielle og andre er bare som de er. Nå gleder jeg meg til påsken og da går nok uka fortfort! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg