Spiser med øynene.

De sier det, at vi spiser med øynene og jeg tror det er sant. Fargerik mat gir i hvertfall meg matlyst. I dag hadde jeg det travelt, men mat må man ha. Gulrot, eple og rosiner var godt etter knekkebrød med makrell i tomat. Så var det ut på trimtur.

Skogen lå der og ventet med solskinn og fuglesang. Herlig. Det er VÅR!

Denne veien var fin å følge. I dag fant jeg jammen blåveis i blomsterbedet vårt også, men det får jeg fotografere litt senere på dagen. Da har nok blomsten foldet seg ut tenker jeg. Ha en fin dag!

8 kommentarer
    1. Skikkelig vårstemning 🙂 Det ser veldig koselig ut 🙂 Både mat og tur 🙂 Her skinner også sola i dag 🙂 Ja, fotografen må utpå med kameraet sitt 🙂 Kos deg <3

    2. Jeg får alltid mye mer matlyst om maten er full av farger. Sliter som regel med å ikke småspise om jeg står å lager salat. Alle fargene, konsistensen og lukten, vanskelig å ikke ta en (eller mange) smaksprøver.

    3. Karoline Johannesen: Ja, det frister mer med fargerik mat, det er sikkert. Til og med ungene spiser jo grønnsaker og frukt når vi deler det opp og setter det fram! Ha en finfin dag! 🙂

    4. farger er ikke feil i maten,når jeg er på rehab har dei fargerike grønnsakr til maten på alle måltider.
      En fin skogstur fikk du også,vi får håpe det blir mange fine dager utover våren

    5. fruensvilje: Så fint du hygger deg med både mat og turer. Her skinne sola idag og det er så nydelig. Stille før stormen sies det? Kommer det snø mot helga, ja så gjør det vel det. Jeg har ikke ryddet bort vottene enda!!! Kos deg videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg