Slutt var det!

Så var påskekosen over for denne gang. Jeg har hatt det supert i det fine været. Innimellom fikk jeg låne litt mobilt bredbånd, så det ble ikke den store aktiviteten på blogg denne helga.

Med det fine solskinnet ble det mye uteliv og vi fant masse blåveis.

Jeg har “hent i” ser dere for å rekke alt. Skogsturer, se på havet, spise gotteri, egg og kaker, pluss middager og frukt! At jeg holdt på å ramle ned der jeg hang, kan du jo tenke deg. Når hele tyngden ble på hendene var det bare å komme seg ned. Jeg er visst ikke tynn som en flis lenger, og ikke fem år! Men gøy var det!

Nå er det tilbake til hverdagen og glede seg over fine påskedager. Håper du også har kost deg så du har mange minner fra påsken. Helt slutt er det ikke da, vi skal da nyte denne kvelden også!!!

 

#foto
20 kommentarer
    1. Det har vært en nydelig påske med mye kos. Fint vær, deilige turer og masse fine bilder har jeg tatt i går 🙂 Mye kos med familie, og NESTEN klar til ny uke…men bare nesten… 😉 Kos deg <3

    2. Bra du har kost deg..og tilogmed lekt Tarzan i trærne..hehe…:)) Blåveisene er aldeles nydelige ..
      Kos deg med siste kveld av påsken <3<3

    3. frodith: Ja, her også er jeg bare nesten klar, for jeg vil liksom holde en gode påskefølelsen litt til- I morgen er det hverdag om jeg vil eller ikke! Men det er VÅR! Klemsiklem 🙂

    4. annebe: Litt av en Tarzan. Hadde jeg ikke fått benet ut av den “slynga” så hadde jeg dundret i bakken, rett på ryggen. Hjelp så svak jeg er i armene, men det burde jeg ha tenkt på. Men litt gøy var det å kjenne på mestringsfølelsen etterpå! Klemsiklem 🙂

    5. Ser ut som du har hatt en herlig påske ja og å svinge med greinene er moro 🙂 Masse fine bilder du har tatt 🙂
      Jeg har også hatt en kjempefin påske med masse turer, grilling, god mat og drikke og hyggelig samvær. Og hatt sol Hele påsken 🙂
      Kos deg masse siste kvelden :-):-)

    6. Åse Helen: Så glad når andre også har hatt det fint! Påsken på vår side av fjordan har jo også gitt oss masse sol, selv om vinden var iskald.Men jeg hadde da både lue og votter framme, så jeg har gått mange fine turer! Ha en strålende ettermiddag og kveld! 🙂

    7. så nydelige bilder,godt dere hadde en fin påske,det hadde vi også 🙂 været har vært litt av alt men aller mest fint og det er jo hyggeligt.I morgen reiser jeg på rehab,blir ikke like mye blogget der men jeg kommer innom 🙂

    8. Ser ut til at du har storkosa deg i påsken 😀 Er det ei sjokkokake jeg ser på det ene bildet? Nå fikk jeg så lyst på sjokkokake at jeg nesten dauer 😀 Nydelige bilder og nå er det vår her også 10-12 grader de neste dagene så da skal jeg lure meg en tur ut og beise litt plattings også. Ha en riktig så god kveld du fineste kreativsjelen jeg vet <3 Godklæm 🙂

    9. Så koselige bilder.
      Jeg er enig med deg i at dette har vært en fin påske. Min favoritthøytid. Jeg gleder meg allerede til neste år. Tror jeg lar hønene mine henge en uke til, for jeg er ikke helt klar for å pakke dem bort enda.
      Ønsker deg en riktig god natt

    10. Kristina’s hverdag: Jepp, jeg har gått massevis av turer, fotografert og spist god mat. Men i dag er det hverdag, så da er det bare å ta tak igjen. Jeg liker egentlig en aktiv hverdag, så det er helt greit! Klemsiklem til deg i våren! 🙂

    11. ladyaugust: Ny dag, nye utfordringer her i huset,men etter mange late dager er det helt greit. Ja, det var en gang en sjokoladekake, men den er spist sammen med kremkaker, marengs, sjokolade og marsipan. En og annen appelsin har det også blitt, men egentlig mest usundt. Nå er det fram med gulrøtter og fruk,. trimturer og aktiviteter her ja. Men jeg liker det også, så det er ingen fare. Klemsiklem til deg og nyt dagen! 🙂

    12. Fru Stussli: Nei, høner og egg kan vel være framme når vi vil, men sånne gule påskekyllinger fikk komme inn i skapet igjen i dag.Egg er for meg vår og da hører jo høna til også! Påsken er også en av mine favoritter og jeg gleder meg hvert år også. Jeg tror det har noe å si med de gode minnene jeg har fra den tiden da jeg var liten? Minnene strømmer på når det gule kommer fram. Men nå er det hverdag og det er også fint. Jeg liker å ta inn greiner til driving, sette fram litt i grønt og pynte på terrassen. Der er et selvfølgelig påskeliljer en lang stund enda. Ha en vakker dag! 🙂

    13. Jaaaa til det 😀 Ny dag og snart er jeg i gang med beising av plattings skulle en tro 🙂 Oh tipper kaka smakte godt. Jeg prøvde meg også på en appelsin i påska men den smakte fyttiskjiten altså så det fikk være det samme med hele appelsinen. Fram med gullerøtter eh..snart 😀 Ha en fin dag, her er det en grå dag enn så lenge føre kanskje sola dukker opp 😀 <3

    14. ladyaugust: Sola skinner og jeg har gått en time med naboen allerede. En fin begynnelse på dagen, men nå er det bare å fortsette da! Jeg fant hvitveis i hagen, så det er VÅR! Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg