Bytte bilde!

 I går kveld gikk jeg ned mot sjøen og plukket hvitveis. De hadde nesten lukket seg for kvelden, men det gjorde da ikke noe.

Enda er det bare i den gryende begynnelse av blomstring. Jeg gleder meg til å se hvitveis i tepper innover. Jeg kjenner våren virkelig er her. Jeg måtte bytte ut maleriet mitt over sofaen i går. Det passet ikke lenger med et bilde med vinter og snø!

Nå fikk dette svanebildet jeg malte i fjor overta. Men jeg måtte justere litt med blått for å få fram det vårlige. Bytter du bilder på veggen etter årstiden?

#foto, #kunst
14 kommentarer
    1. Herlige svanebildet 🙂 enda så redd jeg er for dem. Selger du bilder også? 🙂 Jeg har nok de samme bildene på veggen hele tida jeg 😀 Stort sett. Men nå skal vi flytte etter hvert og da kommer det nok noe nytt 🙂 Herlig med hvitveisen også .-) Klemsiklem <3

    2. frodith: Tusen takk. Svaner kan være ganske frekke om man kommer dem for nær. men jeg synes de er så elegante. 😉 Ja, jeg selger også bilder. Ellers blir det for mange her i huset kan man si! Hyggelig med litt nytt på veggen. Jeg er jo heldig som maler selv. Det er greit å henge et bilde på veggen for å se om det ble bra liksom.Så selger jeg det etterpå, eller det havner nede i “arkivet”! ( det vil si at jeg ofte maler over det, og lager et nytt!)
      Nå er det fint der ute og hvitveisen i blomsterbedet mitt lyser så fint i sola. Ha en fin fortsettelse av dagen. Klemzer til deg 🙂

    3. Nydelige hvitveis…som jeg fremdeles ikke har sett i år :)) Og det bildet var superfint…jeg har det samme hengende år etter år jeg..ikke mye variasjon her..hehe..av og til blir det noe nytt da :))
      Kos deg videre med onsdagen :)))

    4. hærlige blomster og for et vakkert maleri 🙂 du overasker stadig.Jeg bytter nok ikke bilder på veggen etter årstid,men så maler jeg ikke heller 🙂

    5. fruensvilje: Tusen takk! Nei, det blir vel sånn for de fleste, at det bildet de har, det blir hengende. Jeg sier i mellom at man kan ha et bilde for vintertid og et for sommerhalvåret, så setter man det man ikke bruker bak sofaen til den årstiden det passer! 🙂

    6. Vakkert 🙂 I går haglet det småstein her og blåste heftig,, i dag har himmelens sluser åpnet seg fullstendig. Men det er jo et håp at snøen smelter da,, så jeg får nyte våren her inne med vakre bilder som deles. De på veggene her henger stort sett på samme sted over år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg