Fugletitting.

Jeg synes svaner er vakre, men også litt skumle. I helga ga jeg disse to litt brød og da var det gjort.

De kom nærmere og nærmere. Da det var tomt var det bare på fjerne seg, for de var slett ikke redde!

Da var det bedre å fotografere måker og kaier, for de krevde avstand!

Tjelden var også i farten. De trippet så fint i fjæra.

Gøy å se og fototgrafere fugler. Selv kråka er stilig. Hva den svarte fuglen øverst er? En trane! Jeg så faktiskt flere av dem i lufta og noen på jordene, men noen fine bilder fikk jeg ikke.

#foto
14 kommentarer
    1. så vakre bilder,tok et av en kråke jeg også i dag men det vart ikke så vellykket,men jeg skal nok prøve igjen for det er jo en fin fugel det også ja

    2. Vi er skikkelig fugle-tittere vi to, eller fugle-fotografer eller kall det hva du vil. Men en ting er klart, fugler er morsomt og herlig å knipse 🙂 Nydelige bilder du tar 🙂

    3. frodith: Takk du! Det går i bølger med meg og de fuglene. Noen ganger blir det mange og andre ganger ingen i linsa! Takknemlige fotomodeller da! 🙂

    4. karidansen: Uffda, og gås som skikkelig biter til. Jeg har også fått mitt. En gang fikk jeg vingejuling av en kalkun. At den hang opp ned i hendene mine og skulle ta blodprøve gjorde sitt til at jeg tilga den. 🙂

    5. karidansen: Ja, det der var ikke lett.Tusenvis av kalkuner som skulle ha blodprøve. Hjelp som de kan slå med vingene. 🙂 Det gikk så blodspruten sto mange ganger kan man si! Men etterpå ble de konstatert friskeav dyrlegen, og de opplevde det vel ikke igjen tror jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg