Skulpturelt

Utrolig morsomt å se etter skulpturer der de har hugd stein. Noen er så fine og kantete, andre er bare rarer. Hva med et steinjuletre i april, hus og stabbuer, eller mann med hatt? Nede i Smögen sto den uthogde damen dere ser nederst i høyre hjørne. Jeg vet ikke jeg, men jeg liker figuren i midten best, og det er bare steiner som er stablet opp!

Jeg leter alltid etter hjerter i aturen og jeg fant noen denne gangen også. En søledam ble pyntet litt, så det ble et ansikt. Ser du etter former i naturen, eller bare går du rett fram?

# kunst, #foto
10 kommentarer
    1. veldig fine motiv og stein ligger mitt hjerte nært ) det er utrolig mye vakkert å finne der ute,jeg prøver nok å få med meg detaljer ute når jeg går på tur,da ser eg etter emner som deg,men du ser nok bittelitt bedre enn eg gjør hi hi

    2. Jeg skal hvertfall love deg at jeg ser etter mye ting i naturen. Jeg vet ikke om jeg ser så mye etter former, men som du vet ligger jeg og snuser mye i lyngen jeg også 🙂 Fine former du hadde funnet.Og likte den damen også jeg da 🙂 Klemsiklem <3

    3. Det ordet der skvulptur er et vanskelig ord som jeg ennå har litt problemer med å si rett hahahahaha der skreiv jeg det feil også akkurat som jeg sier det fliir Måtte sjekke overskrifta di. I alle fall det bringer frem fantasien når man ser slike og så plutselig blir det en hel historie ut ev det 😀 Jeg bare elsker hjerter men finner ikke så mange liksom <3 gooodklæmme fiine dagen klæmmen 😀

    4. frodith: Ja, du SER, det vet jeg. Skyggespill, fugler og former er gøy. Jeg likte alt der jeg. Utrolig mye fint å se på. “Juletreet” var kjempehøyt, bildene forteller jo ikke størrelsen. 🙂 Kos deg i våren. Her er det nettbrudd igjen, så jeg har bare nett når mannen kobler opp det mobile. Men det fikser seg vel, de driver å reparerer! 🙂

    5. ladyaugust: Skvulptur, det var et finfint ord!!!! Hjerter finner jeg overalt, så nå kommer du til å se etter det også!!!! Klem til deg i min nettbruddtid. Skikkelig lei nett som bare kommer som det vil, men det er visst håp om bedring nå da. Jeg svinger innom deg når mannen har mobilnettet på igjen! Klem i solskinnet! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg