Hare hopp!


Noen fryktelig dårlige bilder, men jeg må bare vise dem fram som bevis på at jeg har sett harene leke! Mange mente de heller ville se en levende hare i påsken enn selve påskeharen, så da var jeg vel heldig! På avstand var det kjempegøy å se dem rase avsted i våren. Men så kom det en dame som luftet hunden og vekk var de på et hopp eller tre! Jeg fant et hull, de muligens hadde krøpet ned i, så hit må jeg tilbake om noen uker. Det skulle ikke forundre meg om det blir flere harer som spretter omkring etterhvert!

6 kommentarer
    1. Så gøy å få tatt bilde av dem da…og koselig å møte i skogen også :)) ..men mange år siden jeg har sett det nå…
      Ja der må du følge med og kanskje fått tatt bilder flere ganger..spennende :))

    2. fruensvilje: Takk du! Her er det mye hare, men de er så raske at det er ikke alltid lett å få bilder av dem. Jeg må komme mye nærmere om det skal bli noe fint å se på for andre, men for meg var det stort å se på dem en lang stund i kveldslyset! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg