Roser er det ikke!

Har du sett en så vakker blomst?Jeg bare elsker den ildtoppen som har blomster i fasong som bittesmå roser. Yndig og så holdbar. Nå har de begynt å produsere den som snittblomst også. Da får man jo lengre stilker. Men jeg har bare klipt ned en potteplante for å få en dekorasjon på bordet.


Som potteplante varer den jo lenge, men det gjør den jammen i en skål med vann også.

Sikkert fint å pynte med til både konfirmasjoner og fødselsdager! De små bukettene gjør mye av seg, en og en i små vaser også. Følte jeg fikk veldig mye for å pengene.

#foto
15 kommentarer
    1. passionisthegenesisofgenius: Oyda, jeg er i helgemodus her, en dag før tiden. Ikke lett bestandig! Mannen i huset har jobbet 12 timers dager og da er det fri fra i dag skjønner du. Men det er jo bare torsdag. 🙂 Jippi, jeg har en hel dag til denne uka! 🙂

    2. Nyyydelig, den skal jeg se etter neste gang jeg er på blomstershopping for den er jammen fiiin. Her skinner sola og smilet er på plass, jeg har fått planta noen frø, nesten drept en meitemark og tatt en cowboystrekk og nå er det øving snart. Håper dagen din blir superbra! <3 gooodklæmme 😀

    3. ladyaugust: Vakker, vakker var den ja. Måtte smile litt av meitemarken din. Du skal se det blir mange marker, nå som de er to!!!!! Frø i jorda er det tid for nå. Gøy å se det gro! Ja, dagen er myyyyyyyyyyyyye bedre enn i går heldigvis. Nå har vi spist pannekake og tomatsuppe med egg. Jeg lurte gemalen igjen. Han elsker Toros tomatsuppe, men jeg dro ikke og handlet bare for det: Jeg fikset selv da, med bokstomat, løk, sukker, salt, stavmikser, litt av hvert annet og silte den av. Men han merket det ved første skje????? Er det mulig da. Men vi spiste opp og fikk oss en god latter til maten. Han kan ikke være trygg, jeg skal da prøve igjen en dag.Klemmer til deg og syng på! 🙂

    4. Nydelig blomster, likner roser ja :- )Pynter du til noe spesielt eller bare for kosen? Jeg skal snart pynte fletta av meg både her og der jeg også 😀 Klemmer <3

    5. frodith: Nei, denne gangen var det bare for moro til meg selv. Jeg måtte prøve. De finnes i oransje, hvitt og rødt også, så det kan jo raskt fikses til 17.mai , vel og merke om de har det i butikken da. Skal du pynt? Til hva???? Gleder meg til å se, for du viser det fram vel?Klemz!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg