En time fram, og en tilbake!

Jeg vet at klokkesnu var for noen uker siden, men om man er ute og reiser, kan det skje igjen. Vi har vært i Litauens hovedstad Vilnius i helge, og da var det bare å skru klokka fram en time. Vi hadde all lags vær fra snø, hagl, regn og sol. Vinden var iskald, så det var godt å komme hjem igjen til varme her egentlig. Nå er klokka skrudd  tilbake igjen en time, og plutselig fikk jeg en litt lenger ettermiddag! Her er det 19 pluss og jeg kunne legge vekk vanter og lue for i dag.

Vi har kost oss med masse spesiell mat, byturer, kaker, prat og moro siden fredag. Så nå er jeg sliten. Vi var nesten femti stykker i reisefølget og da blir det mange inntrykk, mange opplevelser og mye gøy! Jeg skriver mer i morgen og leser hos dere, for akkurat nå vil jeg bare sitte med bena litt høyt! Ha en finfin kveld!

#foto
8 kommentarer
    1. Ja det er litt av ulempen med å bo litt utenfor de sentrale strøk.. det er ikke bare å hoppe på sånne turer.. Det koster sikkert mer å komme seg ned til Oslo 🙂

    2. Ser flott ut der..men kan nesten se på himmelen at det er litt kaldt :)) Artig med noen nye opplevelser og god mat uansett da..og nå kan du nyte varmen her hjemme :))
      Slapp av og kom deg inn i hjemlig rutine igjen du :))

    3. frodith: Ja, det gikk fort, fort! Men det var fint! I dag er jeg råsliten kan man si. Men det er mandag og det er bare å sette i gang. Tilbake til hverdagen! 🙂 Klemzer til deg med solskinn! 🙂

    4. annebe: Ja, det var ikke mer enn et par grader på morgenen, men bjørka hadde museører der også! Kosa oss skikkelig. Varmen omtrent slo impt oss da vi kom tilbake til Rygge. Trenger nok en dag for å komme meg ja! Sene kvelder, mat og prat tar på gitt! 🙂

    5. fruensvilje: Godt å ligge i egen seng, selv om hotellsenger ikke er ille heller da. Men jeg kjenner at det tar på med en sånn aktiv helg. Det er så mye man vi ha med seg på en kort stund. Legger ut litt flere bilder etterpå! Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg