Hva ville du ha laget?

Etter en helg med masse inntrykk er det faktisk godt å komme tilbake til hverdagen også. Men man blir inspirert av alt man ser! Hva hadde du laget av dette? Sydde dyr  i fine farger, en katt av keramikk, en kvistdekorasjon eller en figur av strømpebukser fylt med vatt?

Eller hva med en innmurt halv tekanne, en grøntplantevegg, en utskåret krokodille til å sitte på, eller en kvistball? Jeg tror jeg satser på ballen, for den var grei å lage tror jeg. Ut i skogen og fram med kvistsaksa! Sola skinner der ute og det blir visst nok en vakker dag på våre kanter. Kos dere i våren.

#foto
16 kommentarer
    1. Masse fine ting 🙂 Og den katten var bare nydelig 🙂 Tenker du får inspirasjon til å lage noe? Og du har nok savnet både leire, maling og alle greiene dine? 🙂 Her skinner sola og jeg er på jobb.Men litt rolig her i dag, og jeg filosoferer over våren og leilighet og alt som er fint <3 Klemmer <3

    2. frodith: Ja, jeg blir inspirert av å se alt dette. Gøy å gå på “fotosafari” i nye områder. Godt du nå kan filosofere over nye tider i ny leilighet. Unner deg det ja! Kos deg i det fine vårlyset! Klemsiklem 🙂

    3. Gøy med litt ny inspirasjon..og dette var mye fint :)) Jeg lager jo ikke så mye for tiden..men prøvde meg på noen blomsterkranser i fjor sommer…så det måtte vel blitt en kvistdekorasjon om jeg skulle prøvd meg på noe…du derimot kan vel prøve deg på hva som helst her..og få det fint :))
      Kos deg videre i dag <3

    4. annebe: Fint å være kreativ. Det var mye artig jeg kunne tenke meg å prøve på her.Jeg liker kvister, så noe sånt blir det nok en dag. Ellers er det så sommerlig her nå at man får lyst til å plante i krukker og kar. Ha en herlig fortsettelse av dagen! Klemz

    5. fruensvilje: Det rare er at jeg tenker på det hvert år og så kommer løvverket så plutselig!!! Men det finnes da noen gamle kvister på bakken som kan brukes. Jeg får se hva jeg rekker her. Ha en fin fortsettelse av dagen din! 🙂

    6. Haha såå herlig. Jeg tror jeg hadde prøvd meg på kjeramikk eller treskjæring en krokkiss å sitte på er ikke å forakte liksom selv om den kanskje ikke hadde sett ut som en krokkiss etter at jeg var ferdigskjært 😀 goood kveldsklæmmen <3

    7. Jeg tror jeg hadde valgt å lage en katt i keramikk. Om den hadde blitt så fin og fjong er en annen sak…. 😉 Jeg har nok ikke så stort talent på det området. Ellers er det jo moro å lage noe av materialer en finner ute. Jeg liker godt å lage blomsterdekorasjoner. Da finner jeg egentlig mest materialer på sensommeren og høsten.

    8. ladyaugust: Morsomt å lage ting selv. Treskjæring fasinerte meg veldig, men jeg hadde ikke kraft nok i fingrene til det.Så du får fikse krokkissen!!!!! Klemsiklem i kvelden 🙂

    9. karidansen: Kattepus i keramikk blir fint vet du!!!! Viktig å lage den på din måte, da får den jo personlighet.Blomsterdekorajoner er gøy. Fint når man bare kan plukke inn blomster og nyte. 🙂

    10. Når treet er tørka og verktøyet slipt, er det som å skjære i smør 🙂 Jeg tok et kurs engang og bestefar var lærer i treskjæring 🙂 Gooodklæmme 🙂 <3

    11. ladyaugust: Ja, jeg får nok søke litt eksperthjelp om jeg vil prøve igjen. Jeg har skåret en del i gips og det er gøy, men fy så mye hvitt støv!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg