Ny kjole?

I går dro vi på Harryhandel. Jeg skulle ha meg en ny kjole, men det var denne jeg kom hjem med? Ikke lett å finne noe synes jeg. Jeg prøvde røde, hvite, grønne, blomstrete og stripete, men ingen likte jeg. Er du sånn i mellom også? Da er skapet fullt av klær man ikke liker, og butikkene har ikke en plagg som passer drømmene.

Dette var det jeg kjøpte, nye microkluter! Er det mulig, men jeg har nye sko, så da finner  jeg vel en kjole også utover i mai får jeg håpe? Jeg lekte litt med disse klutene for å se om jeg fant en kjolefasong jeg likte.Jeg  får ta en ny tur på kjolejakt en annen dag. Eller kan man ha bukser i bryllup?

#foto
16 kommentarer
    1. Karoline Johannesen: Kjedelig at det skal være sånn, men en trøst at det ikke bare er meg da! Jeg får lete videre, så finner jeg vel et eller annet. Tror jeg skal prøve meg på en sånn Vintageklesbutikk. Morsomt å ha noe ingen andre har også. 🙂

    2. Det der er akkurat sånn det pleier, skal man ha noe er det nesten bare å gi opp å finne det men skal man ikke ha noe så finner man det overalt….DET er rart det der. Heldigvis fant du mange fine kluter 🙂 Jeg må alltid hamstre kluter for jeg er storforbruker av det. Ha en fiiin dag kjære du, her regner det i dag og det passer helt perfekt for da slipper jeg å vanne alle plantene og frøene 😀 <3 klæmme 🙂

    3. ladyaugust: Fryktelig vanskelig å finne noe når man MÅ! Men kluter er nytting. Her ble det med en diger haug hjem. Det regner i dag hos meg også. Jeg burde gå en trimtur, men har slett ikke lyst. Håper været roer seg utover dagen kanskje???? Fint for hagen, det skal være visst. Klemsiklem:)

    4. Ja, jeg synes aldri jeg har noe som passer til anledningen jeg…Det er rart hvor mange anledninger det finnes egentlig 😀 Jeg har mange kjoler i skapet nå, men de er til sommerbruk alle sammen…Og de jeg har som er mer kledte er FOR vinterlige og DET vil jeg jo ikke ha midt i mai… Så jeg har samme problem…Jeg syr meg en av microkluter jeg også snart 😀 Ha en nydelig dag <3 klemmer <3

    5. frodith: Jepp, vi fikser det med microkluter rundt livet. Lurer på om det ikke hadde blitt mye latter da? Jeg får forsøke igjen, for jeg vil ha noe litt mer sommerlig. Men skulle det skjære seg så har jeg en lang, mørk blå blondekjole jeg kan bruke. Med lys jakke eller sjal går det vel det også. 🙂

    6. fruensvilje: Litt merkelig kjole det der!!! De får jo nytt inn i butikkene hele tiden, så jeg har ikke gitt opp. Det er bare det at jeg er ikke så glad i å prøve klær…..

    7. mestbilder: Nei, jeg skal ha kjole. Føler ikke at det er riktig med bukser akkurat. Men jeg har sett noen med så vide selskapskjoler at de ikke ligner bukser, de kan gå an kanskje. Jeg leter på! 🙂

    8. Den var kreativ, den kjolen du hadde kreert øverst……Det var i det hele tatt mange oppfinsomme “klesplagg” Nå er det slik her hos meg, at hvis jeg hadde klart å ta av meg tre-fire kg, så hadde utvalget av klær økt betraktelig. Jeg har en del i skapet som er litt “Tjangt både hæj og dæj” kan du si….. Og det er ikke så mye som skal til før det sitter pent, så det er svakt av meg at jeg ikke tar tak i meg sjøl…….. 😀

    9. karidansen: Jo da, det er sånn her også at de klærne jeg har liksom kryper av seg selv??? Men jeg gir meg ikke, et eller annet nytt finner jeg nok om jeg leter lenge nok! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg