Bitt av basillen!

Jepp, det ble jeg. Paint er gøy det!

#foto
14 kommentarer
    1. For en nydelig ballerina 🙂 Mange år siden jeg prøvde meg inn Paint nå, så kanskje jeg skal prøve igjen. ..
      Ha en riktig fin dag på andre siden av fjorden 🙂 klem

    2. Ja, ikke sant det er moro 🙂 Og det blir jo kjempefint hos deg da 🙂 Du er et naturtalent 🙂 Man finner sin stil liksom og så suser man avgårde <3 Herlig dansejente <3 Klemmer <3

    3. Åse Helen: Kom igjen, det var veldig gøy. Men jeg kjenner det i skrivearmen min når jeg holder på for lenge. Man blir jo så ivrig! Fin dag til deg også med en klem 🙂

    4. frodith: Tusen takk. Ja, det er gøy, men min arm liker det ikke så godt. Jeg får prøve å begrense meg, for ellers sitter jeg vel med armen i fatle. Klemzer til deg fra meg 🙂

    5. Prima ballerina på natheless-vis. Imponerende! Elegant, med humoristisk undertone! Jeg blir alt for omstendelig og strever for å få det “fint&riktig” når jeg skal tegne. Du har en lett og leken stil; men jeg har jo sett at du har laget ting med dybde og symbolikk også. Allsidig dame, denne natheless! 😀

    6. karidansen: Tusen takk. Husk at vi skal alle tegne etter hva vil selv har i oss. Da blir ikke dine og mine bilder lik,e og hadde det det, så hadde det blitt fryktelig kjedelig! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg