1. Så fint 😀 og litt tøft 😀 Jeg har som vanlig null peiling på hva jeg skal ha på til 17.mai men det dukker vel opp nooooe skulle en tro ellers blir det panikkshopping haha Goodklæmme og fiin dag til deg <3

    2. ladyaugust: Synes ikke det med antrekk er like lett bestandig jeg heller, men jeg har hatt festdrakt de siste årene. Det er så lettvindt, bare den passer??? I år sydde jeg ny, for alle mine klær har krøpet i skapet i vinter. Møkkaskap jeg har altså!!! Klemser fra meg!

    3. Hahahaha du får hive ut skapet og finne et nytt som oppfører seg 😀 Mitt har også krympa, rare greier. Skulle ha på motorsykkelbuksa i går og den var stram som et pølseskinn hahaha goood klæm <3

    4. ladyaugust: Hjelp, den motorsykkelbuksa har jeg ikke prøvd enda, og jeg som skal sitte bak på med gemalen om en uke????? Hjelp, for et slit dette blir. Jeg har da ikke råd til å kjøpe ny heller? Kunne de ikke finnes skap som gjorde klærne passende da????

    5. Hahahaha da har vi akkurat samme problem. Kanskje det finnes noe man kan blokke de klærne ut med sånn som med sko? Skal se om jeg har ei venninne eller to som er bittelitt større enn meg og presse henne nedi buksa mi, luuurt og så kan jeg blokke ut klærne til alle de andre liksom 😀

    6. ladyaugust: Det hadde vært lurt, for jeg er ikke glad i å avstå fra sjokolade og kaker. Jeg blir litt griiiiiiiiiiiiiinte av sånt! Jeg får spenne opp klærne i kveld og håpe på at de er store nok til uka!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg