Lykke over lykke!


Tenk å være så heldig da! Jeg vant konkurransen inne hos Dedicat og se hva jeg fikk i posten. For en vakker overraskelse. Jeg gjettet at han hadde 587 blomsterpotter i sitt drivhus, men jammen hadde han ikke hele 764!!!! Den mannen må ha grønne fingre tenker jeg. Alle kan glede seg over bilder med blomsterflora fra hans blogg utover. Bloggen er verdt et besøk utenom blomstringen også. Han skriver vakre og meningsfylte dikt og ellers trivelige innelegg med friske tanker.


Gave med mening sto det! En flott blokk med penn, så jeg skulle notere ned mine ideer til nye innlegg der.

Sammen med det, lå det en konvolutt, og der var det jammen et gavekort på blomster også!!!!! En skikkelig flott gave, som var gjennomtenkt. Nå ser jeg fram til å finne noe vakkert fra Interflora! Tusen takk Dedicate, dette gledet meg stort!

#foto
18 kommentarer

Siste innlegg