Latterfugl!

Så var 17.mai nesten over for meg. Det har gått i ett siden halv sju i dag morges og jeg begynner å bli litt trøtt. Men med fine minner er det helt greit! Våre barenebarn har gått i tog og vi har sett på, vi har spist vafler, is og pølser, sunget og hørt på sang, klappet takten og hørt på mengder av korpssanger.  Men i dag var det latter Frodith spurte om i sin vår-foto utfordring. Ja, vi fikk oss en god latter både barn og voksne da korpset på den lille skolen skulle spille opp. Det var et agregat og en cd-spiller med god høytaler i en vogn foran toget! Ja, vi trenger visst rekruttering til korpsene våre!Men tog ble det, med masse latter! Så kom vi oss ned til byen og der i vannet gapskratten en and av oss. Han mente visst at vi ikke var fine i våre utspjåkinger og bunader. Men han var fin og helt ekte!!!!  Vel hjemme gliste figurene på bordet til meg og igjen ble jeg minnet om latter. Herlig å le litt og dele latter. Det har vi gjort i dag! Vil du se flere innlegg om latter må du titte innom HER!

#foto
10 kommentarer
    1. herlige latterbilder 🙂 og en and som gapskratter hi hi
      Så det er flere som mangler korp i bygda,skal si varianten dere da svingte opp med var sprek :))

    2. For en herlig latterfugl 😀 Håper dagen har vært super. Skjønner det var litt av hvert å le av. Anden får spille trompet neste år 😀

    3. Herlig løsning med den Latter – anda. Både komisk og litt trist at “Korpsmusikken” er en CD – spiller + høyttalere i ei vogn foran toget, men når det først er slik,er det bedre å le av det enn å sutre over elendigheta. DET hjelper i hvert fall ikke! Jeg får jo til linkinga nå, men jeg får ikke til å skrive HER. Eller, selvfølgelig får jeg til DET, men da blir linkene “borte”. Jeg vet ikke hva jeg gjør feil….. neste skritt blir å finne det ut! 😉

    4. Ja jeg skjønner godt at du er sliten etter denne dagen 🙂 Og da er det jo greit å ende den med å sette litt fokus på latter 🙂 Artig måte du gjorde det på 🙂

    5. fruensvilje: Den anda var kok gal, og vi fikk oss en latter. Korpset var fint det, når aspirantkorpset ikke hadde lært nok enda. Vi får håpe på noe annet neste 17.mai tenker jeg. Men det der var veldig kreativt! 🙂

    6. karidansen: Veldig komisk med den vogna med musikk. Guttene som skulle dytte den holdt på å knekke sammen av latter. Men en god latter for lenger jo livet!
      HER? Du mål legge pusepekeren over, så ordet blir blått.(akkurat sånn du gjør om du skal pusse ut et ord vet du). Så går du opp til link, og legger inn linken som vanlig, trykker ok og så er HER aktivert. Håper du forsto det?????

    7. dedicat: Ja, goooooooooooooooooooood sliten! Dagen har vært fin den og med masse latter, hyggelige mennesker og familie. Nå gjenstår bare resten av oppprydningen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg