Uvant synsvinkel.

Uvant synsvinkel er å legge seg ned på bakken og ta bilder av blomstene underifra!

Det føltes ganske uvant å ta bilder av en gepard fra undersiden også. Jeg har vist dere dette før, for disse bildene tok jeg for to år siden i Afrika. Når ikke bare en, med to geparder finner ut at de vil spasere på taket av bilen vi kjørte med, så var det en skikkelig fantastisk opplevelse. Takluka var jo helt åpen og den tittet  ned på oss der vi satt.

Men vi kan oppleve rare ting i vår egen skog også. Dette har jeg også vist før. Et ekorn som stirrer ned på meg fra sin synsvinkel.Flere innlegg i Frodiths vår-foto-challange finner du HER!

#foto
22 kommentarer
    1. Akkurat ja, her har jeg lagt meg skinnflat for ei god gammeldags norsk hengbjørk, og så kommer du med både nasjonal og internasjonal flora og fauna 😀 ,, leer.. men spenstige bilder og sikkert opplevelser også 🙂

    2. dedicat: Men vi må ta det vi har, ikke sant! Jeg synes bjørka underifra er vakker så jeg titter innom deg etter hvert!!!!! Herlig med utfordinger!

    3. fruensvilje: Litt av en opplevelse. Jeg har bilder av broren min som hadde halen til den ene geparden liggende over ansiktet en lang stund. Utrolig spennende kan man si, men man satt litt med hjertet i halsen. Vi hadde vært lett bytte om vi hadde skremt dem ja. 🙂

    4. Nydelig bilde av hvitveisene. Blomster kan være vakre fra undersiden også! Var vel ei glassplate mellom deg og gepardene regner jeg med. Ikke ofte en får anledning til å ta slike bilder! Lynskapt bilde av Nøtteliten som bruker halen som ekstra støtte der opp i treet! 😀

    5. karidansen: Blomster er vakre fra alle vinkler. Men den geparden hadde jeg rett ved siden av meg, uten noen som helst glassplate. Vi satt i en jeep uten noe som helst beskyttelse midt ute på Afriaks gressenger. Jeg kunne klappet den, men det var ikke å anbefale akkurat nei! Den ene klappet oss med halen sin, uten at den selv visste det. Så ja, jeg har blitt ” tatt på” av en vill gepard! Det var en opplevelse for livet. Vi måtte sitte stille i over en time, før de kattepusene bestemte seg for å gå videre til nye jaktmarker ute på savannen. Men de tålte at vi tok bilder! Da er det mye bedre med ekorn. De er jo så søte og ikke farlige i det hele tatt.

    6. Tatt på av en gepard…….Hohooooo! Det er vel verdens raskeste dyr? DEN hadde du ikke klart å løpe fra hvis den hadde blitt irritert på deg! 😛

    7. karidansen:Nei, det var bare å sitte pent der å vente. Varmt var det og sultnevar vi, men man tar ikke fram matpakke i en sånn setting! Minne for livet ble det!

    8. Bildet av blomstene og ekornet er nydelige ..og det med gepardene er jo så spennende..utrolig å få tatt slike bilder 🙂 Har fått med meg innlegga om kaker, blomster og hender også..men ikke komentert for å “spare” litt på nakken …Du har utrolig mange fine bilder og gode løsninger på utfordringen 🙂 Klem fra meg :))

    9. Så fine bilder!! 😀
      Liker spesielt godt det med blomstene jeg, for jeg synes det er så vakkert når man tar bilder av de fra akkurat den vinkelen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg