Blå drømmer.

Egentlig ønsker jeg meg en ny klokke. Jeg fant en fin en fra  . De har mye lekkert så det er verdt å titte innom dem HER!! Det var så fint at man kunne bytte rem på klokka etter lyst og anledning!
Morsomt med litt drømmer når det er vår. Jeg har begynt å like blått. Neste uke skal jeg i en middag med masse ukjente mennesker, da er det godt å føle seg vel i nye klær. Nå gleder jeg meg til å bruke mine hvite bukser og vest. Høye sandaler skulle jeg gjerne tatt også den dagen, men dit jeg skal er det brostein overalt i gatene. Da er det lett å vrikke bena, og det skal jeg ikke ha noe av. Det blir en pike i lave sko denne gangen, men neste gang jeg skal ut, blir det høye sandaler til antrekket!
.

Klokke Gold Lansen Chrono Navy / Witty Knitters KIM Bukser optic white / Steve Madden BANOCKA Sandaler med høye hæler blue / Morgan Vest noir / Zign Clutch black

#blogg
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg