Trekanter i blått!

Bak skyene er himlen alltid blå! Da jeg fant disse smykkene ble jeg fasinert av formen først og fremst. Ikke alle ønsker seg “søte” ting bestandig. Disse morsomme trekantene passer de like fint til olabukser som til en vakker silkekjole?

Tamaris Jewelry CHELSEA Armbånd silberfarben / Spektra Halskjede Rektangulær, Blå / Spektra Pallete Collier Blå/Svart, Liten / Spektra Pallete Collier, Blå/Svart / Spektra Halskjede Trekantet, BlåVil du ha klokka som matcher så er det bare å lete HER!

#mote, “affiliatelinker”
10 kommentarer
    1. Råstilig smykkekolasj du har laget 🙂 Fikk virkelig lyst på noe av dette, spesielt siden det gikk ikke blått. Jeg har vært grønn og turkis hele livet og plutselig i vår ble jeg blå. Jeg har aldri likt blått før så det er merkelig..
      Ha en nydelig dag 🙂 Klem over fjorden til deg 🙂

    2. Åse Helen: Jeg har også fått øynene opp for lyse blått og blått i vår! Synes blått, turkis og grønt er fint sammen, det minner om havet! Gøy at vi forandrer oss i smak! Takk for klem og nyt dagen på din side. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg