Ute og inne.

Som det blomstrer i dagens solskinn! Utrolig koselig å gå på oppdagelsesferd i egen hage. Nå viser klokkebusken, rododendroene, stemor og magnolia seg virkelig fra sin beste side. Men den i midten, hva er det? Den er like stor som minipåskeliljene og jeg fikk de løkene sammen med dem en gang for mange år siden. Det først året var det bare en blomst, men nå ha jeg mange. Vakre er de, og litt myke å ta på.

Men det er ikke bare ute det blomstrer. Jammen er det ikke vakkert inne også. Mannen i huset har hatt bursdag denne uka, og det synes! I dag er det fredag, og nå har vi tatt helga. Middagen er spist, og nå venter vaflene. Kos dere i maimåneds siste dager. Nå kommer juni!

#foto #hage
14 kommentarer
    1. Masse flotte blomster du har rundt deg…det er koselig da..kunne bare varmen og sola komme litt skikkelig nå så en kan nyte utelivet litt mer :))
      Hyggelig at han fikk blomster til bursdagen også 🙂 Ja nå er det Juni snart , men skal først kose oss i helga…med Voice i kveld også blir det vel handletur og et kafè besøk på dagen i morgen ..også tror jeg det blir pizza på kvelden :)) Fortsatt fin fredag :))

    2. Nydelige blomster ! 😀 Ohhhhhhhh vaffler, jeg elsker vaffler 😀 Kanskje jeg må få Engelen å hive i gang pressa 😀 Ha en nydelig kveld kjære du <3 gooodklæmme 🙂

    3. Litt av en blomsterprakt du har i hagen din. Her må jeg innrømme at det er smått stell nå. Noen avblomstrede tulipaner + noen stemor som ble satt i urner til 17. mai….. 🙂

    4. Så mange fine blomster. Og i solskinn kommer fargene enda bedre frem! Jeg kan ikke hjelpe deg med navn på den midterste blomsten, men vakker er de 🙂

    5. Fine blomster både her og der 🙂 Har dere feiret mannen hele uka :-)? Det høres kos ut, og vafler i dag er ikke dumt 🙂 Kos deg videre, her er det bare pakking og Galleri-forberedelser 😀 klemsiklem <3

    6. annebe: Ja. nå venter vi vel alle på litt mer varme! Voice måtte jeg ta opp, så jeg ser nå jeg. Her ble det hjemmelagde pizzasnurrer med salat og det smakte! Kos deg i kvelden 🙂

    7. frodith: Han vil ikke bli feiret, men jammen har han fått masse oppmerksomhet likevel. Er man 60, så er man!!!!!Pakk på du, så møter jeg opp i Galleriet i morgen. Lykke til med en stor fredagsklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg