Nye sko!

Det ble nok en tur i i dag, og denne gangen med nye blå sko. Jeg følte det som om skoene fikk tur med meg? De lyser jo så opp, at jeg nesten ønsker å møkke dem til litt! Men selv om jeg hoppet over søledammene og vasset i nyslåtte enger, var jeg likevel forsiktig. Man har jo lært at man skal ta vare på det man eier. Skoene skal jo vare en stund.

Etter en lang gårsdag med masse regn, kom sola og jeg bare måtte ut en tur. Jeg møtte ikke så mange, men en flott skogsnegle var på vei innover stien. Det gikk sakte med den, men den var i bevegelse. Sånn kan vi vel også tenke. En gåsaktetur i naturen, er bedre enn ingen tur eller?

#foto
16 kommentarer
    1. Vakkert som alltid 🙂 Og en tur er en tur uansett tempo. Jeg er sikker på at snegler får med seg det aller meste den møter på sin vei 🙂 Og nå aner jeg ikke tempoet ditt i skogen, med eller uten blåe sko,, men du får jaggu meg med deg mye du også 😀

    2. Så fine sko! Og for en snegle du møtte på 😀 Du har lagt kamera nede på bakken der du driver og hopper? 🙂 klemmer søndagsklemmen <3

    3. Så fine sko! Godt at du tar vare på de tenker jeg da, fargene på skoene er jo kjempeflott 😀 Og tenk deg de lyser opp når høsten kommer da 😉
      Og bildene…. Fine som alltid 😀

    4. Grønt og sommerlig! Bortsett fra skoene, blomstene og sneglen.Jeg tenkte på penskoene dine da jeg så overskrifta. Jeg mener det var noe blått på de skoene som du blokket ut ved hjelp av is! 🙂

    5. Herlige nye spreke joggisser 😀 Man blir liksom litt ekstra glad av farger. Mine joggisser er ikke spreke, de gidder ikke å gå engang hahaha Her har det også regna men nå er det sommer igjen, HURRA 😀 Ha en nydelig da kjære du <3 godklæm 🙂

    6. Fruemmel: Litt morsomt med farge på skoene, det har jeg ikke hatt siden jeg var liten nesten! Jeg har faktist treningsjakke i samme farge, så nå blir det stil!!! Takk for hilsen og ha en herlig dag! 🙂

    7. ladyaugust: Uffda, da får du spraye dem med en gild farge, så går de nok!!!! Herlig med finvær og sol! Koser meg som best jeg kan, mens mannen ligger på sykehus med armen sin da stakkars. Operasjon i morgen. Spennende tider.Jeg dingler ut og inn på besøk og bruker mine blå sko så godt det går kan man si! Klemsiklem :).

    8. Det er ikke fargen som er galt med mine joggisser det er mest at de er sååå late og ikke gidder å gå på tur som er problemet liksom 😉 Masse lykke til med mannen og operasjon 🙂 Vi har også operasjon denne uka, en i bandet så her er det stille fra etter i morgen liksom 🙂 gooodklæmme <3

    9. ladyaugust: Du må jammen se til å oppdra de skoene altså. Mine gikk tur med meg i en hel time nå i kveld.Nydelig vær, ikke kaldt og jeg koste meg jammen. På toppen av det ble det trim! Ja, stadig noen til operasjon,men jeg vender meg aldri til det. Jeg hadde vært kjemperedd om det var meg, men jeg engster meg jo for mine også! Men det går nok bra tenker jeg, med både min og han i ditt band! Klemsiklem i kvelden. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg