På igjen!

For å si det rett ut, så føler jeg meg fryktelig sliten her. Ikke har jeg gjort unna jobben min denne uka, ikke har jeg lest så mye blogg som jeg ønsket, ikke har jeg sovet godt en eneste natt og ikke har jeg lyst til å spise lite akkurat nå. En ganske trøttsom situasjon, men det blir vel bedre. Jeg burde jobbe til krampa tar meg i natt, men jeg er jo så trøtt! Føler meg som ei gammel dame som ikke eier krefter lenger, og det er ikke meg som er syk en gang? Men vi var enige om at det var etterdønninger etter mye som har skjedd, så det gjelder vel bare å finne igjen seg selv tenker jeg. Men hvordan jeg skal komme ajour med alt aner jeg ikke. Men i morgen er det mandag, ny uke og nye utfordringer. Da begynner jeg på nytt! Når sola står opp da, så føler jeg meg nok bedre. Nå legger jeg meg og sover! Natta!

25 kommentarer
    1. Sov godt og tenk at en ny mandag alltid gir nye muligheter. Jeg er som deg litt på hæla med det meste nå, og alt handler om leilighet og det er veldig kjedelig…Jeg har mer lyst å kose meg må jeg innrømme.. Men snart…snart er det slutt på flyttinga, og DA skal jeg kose meg mer. God klem til deg, i morgen blir en fin dag <3

    2. Da håper jeg en god natts søvn hjelper..ellers er det viktig å bare “lytte til kroppen”og ta det med ro en periode…ellers blir det enda vanskeligere å hente seg inn igjen senere :)) Nattaklem :))

    3. Av og til føles det slik. Du virker som en veldig optimistisk person….men sjøl den mest optimistiske og positive kan bli sliten i blant. Vi blir gjerne mest slitne i etterkant av at det har skjedd noe. Når det står på som verst MÅ vi jo bare mobilisere. Du har laget en fin illustrasjon på hvordan du har det. Ser litt matt ut hu dama der…..men hun er i ferd med å begynne på ny frisk…… Det kommer en dag i morgen ….og flere tel! Ønsker deg en god natts søvn og sender en nattakos til deg! 😀

    4. Nå har du sikkert lagt deg 🙂 Jeg ønsker deg en fin morgendag der energien begynner å sprudle igjen. Og ta en ting om gangen.. og gi f.. i de andre,, det kan ofte bli overveldende slitsom når man er på etterskudd 🙂

    5. annebe: Det hjalp med søvn. Jeg våknet uthvilt klokka halv sju! Perfekt! Jeg må prøve å finne roen innimellom, for her er det mer enn nok å henge fingrene i framover! Klem til deg 🙂

    6. Karidansen: For det meste er jeg positiv, men når man henger etter med det meste er det ikke gøy! Føler at lufta har gått litt ut av meg. Ja, jeg er nok litt matt nå, men i dag har jeg fikset en del, så den verste stressfølelsen er over, tror jeg. Sov som et barn etter nattakos fra deg! 🙂

    7. dedicat: Ja, jeg så ikke denne før i dag. Det tar nok litt tid å finne igjen rytmen, men en dag av gangen! Jeg ser lysere på det i dag og sola skinner! 🙂

    8. Margrethe: Prøver alt jeg kan, men ikke lett å ta hensyn til seg selv bestandig. Men jeg har tatt nye tak i dag og bestemt meg for å ta det som det kommer! Nydelig vær har vi da i hvert fall!!! 🙂

    9. Noen ganger hoper bare alt seg opp og når man i tillegg er trøtt er det ikke noe gøy. Jeg pleier sove først og så tenker jeg igjennom det som er viktig å få gjort og så lar jeg det andre være og legger inn en kosepause og en premie for når man føler det sånn er premier viktige, et stykke napolionskake er midt i blinken for eksempel. Det gjelder å finne på ting man har lyst til, kreative ting <3 man skal ikke bare fylle på med burdeburder for da blir man bare ekstra sliten. Å spise lite er ikke noe bra for humøret, dessuten blir det masse slækk hud om man slanker seg og det er jo ikke så bra heller at kroppshuden er 2 nummer for stor, faktisk så må jeg gå litt opp i vekt hele tiden for å holde tritt med den huden altså 😀 Stoooor goood klæm <3

    10. ladyaugust: Du gir meg i hvert fall gode tanker og et smil med dine funderinger.Jaså, du må opp i vekt??? Det er jo luksus! I dag har jeg jobbet med litt av hvert, men så ble det besøk og kaffe og det var trivelig! Ute er det så finfint vær i dag også, så jeg skal ta meg en tur i skogen. Det hjelper alltid masse. Det gjelder å finne lyspunkter. Nå gleder jeg meg til middag. Ny kål, brun saus, herlig kjøttpudding pakket inn i bacon og salat. Det blir bra! Klemsiklem:)

    11. 😀 <3 Vettu i dag oppdaga jeg at jeg har en ring rundt magen som ikke er utfylt, nesten som et sykkeldekk og den var ikke der føre. Huden har blitt enda større så her skal det spises og utfra hva jeg kan se så må det nok en 10-15 kilo til føre det sykkeldekket er helt utfylt, bare at da er det nok mer et traktordekk skulle en tro 😀 kooos deg med good mat, her ble det noe pesto/pastagreier og det var nydelig .D <3 goooklæmme <3

    12. ladyaugust: Du godeste, her er det jo bare å slenge innpå med softis så du får fylt ut det tomme skinnet før bikinisesongen. Jeg har vært på skoleavslutning med grilling, så det ble pølser, lompe og brus i sola nede ved sjøen. Alle ungene badet, men det var blåfrosne da de kom opp igjen gitt! Men de sier det er sommer!!! Jeg hadde anorakken godt lukket jeg. Klemsiklem i kvelden 🙂

    13. Ååå deilig da 😀 Lur du som hyrer på deg masser av klær, det gjør nemlig også jeg 😀 Bade gjør man når det er varmt liksom 🙂 <3 Kooos deg fineste <3 klæmmings 🙂

    14. ladyaugust: Jepp, jeg er ikke isbader. Men når det blir varmt i vannet, svømmer jeg gjerne hver dag! Herlig med sommer, når den dukker opp. Men her blir det visst regn og kjølig i morgen, så jeg beholder sokkene på litt til! 🙂 Jeg gidder ikke fryse og bli dårlig heller! Klemz! <3

    15. ladyaugust: Så fint, da slipper vi å tenke på vanningen i hvert fall. Jeg skal kose meg inne i morgen, jobbe og få unna en hel del tenker jeg 🙂

    16. ladyaugust: Helt enig, men jeg er ikke så flink til det. Jeg har så arbeidslyst når sola skinner, men kommer regnet vil jeg sitte i godstolen med en god bok. Men i morgen må jeg på kontoret en tur, så da blir det jobbings uansett! 🙂

    17. Oh bok og pledd og kakao med krem er jammen herlige saker når det er kaldt og regner ute <3 Etterpå i morgen er du ferdig med det i alle fall og da kan du finne pledd og kakao og alt 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg