Skap nye minner!.

Sommerfølelse er ikke bare bad og sol. Det er blomster i enga og turer på gamle veier med gress i midten. Det er å stryke hånden gjennom mykt gress inne på skogen og lukte på nyperosene.

Nyslått høy minner om barndommen med hest, hjemmelaget saft og hesjer! Slitet var ikke mitt. Vi ungene kunne tumle rundt å leke, plukke markjordbær eller vasse i bekken mens de voksne jobbet.

Sommerfølelsen og minner kan være så mangt. Skap nye minner denne sommeren! Det skal jeg, så jeg er ikke innom her hver dag framover! God sommer!

#foto
18 kommentarer
    1. Åh, så vakkert skrevet og illustrert!
      Jeg er heller ikke innom her så ofte når det er sommer, men nå var det litt overskyet her så da tok jeg meg en runde. Er jo alltid koselig å se hva som skjer hos andre bloggere, men når sommeren er her prioriterer jeg den 😀
      I dag er planen en løpetur og en kjapp runde med støvsugeren siden det er grått på formiddagen :-D.
      Fortsatt god sommer <3

    2. Åh, nå startet musikken til reklamen samtidig med at jeg så på bildene dine…og det ble en så vakker helhet. Kjempefine bildemontasjer….. med litt tilsatt farge! Nydelig! Ja, vi må skape nye minner…og helst skape dem gode! God sommer – og så snakkes vi vel i blant! 😀

    3. Fru Stussli: Løpetur høres fint ut. Her er det varmt og fint. Skikkelig sommer. Jeg har tatt masse bilder om dagen og det er gøy vet du. Kos deg i sommeren. Klem fra meg. 🙂 Jeg er “langt ute på landet” og der er det slett ikke nett hver dag, men sånn er det bare! 🙂

    4. frodith: Jepp, litt regn litt sol, men varmt! I kveld er jeg på Røros. Masse bilder blir det også. Nyt dagen! Jeg rekker ikke innom deg nå, for jeg har bare nett i små porsjoner skjønner du! 🙂

    5. karidansen: Så fint det passet sammen da!!! Ja, litt ekstra grønnfarge fikk gjøre bildene litt mer sommerlige! Vi tastes innimellom, når jeg har nett. I kveld er jeg på Røros og det er finfint! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg