Vilt og vakkert!

Kan man ha det bedre på latmannsfotosafari tro? Elg i gresset tatt fra bilvinduet!

Men selvfølgelig går jeg ut av bilen også, for å se på alt som er vilt og vakkert! Tenk så mange fine orkideer vi har, og mengder av andre blomster.

En tidlig morgen kom jeg over disse i en bekk inne på skogen. De var utrolig søte. 

Dette var bare en rask liten hilsen fra meg, for nå virket mobilnettet. Mer rekker jeg ikke, for jeg må skive noen mail også før kvelden. Ha det fint. Vi tastes snart igjen!

 

#foto
20 kommentarer
    1. ladyaugust: Tusen hjertelig. Jeg skulle ha lest hos deg, men jeg får ta det igjen siden når nettet er bedre. Ha en herlig helg. Klem fra turisten! 🙂

    2. annebe: Her blir det i rykk og napp noen uker nå, men sånn er det i ferietiden. Koser meg gjør jeg, og jeg skal stikke innom deg når jeg har bedre nett en mobilt! Klem til deg i sommeren! 🙂

    3. Flotte og nydelige bilder som vanlig. Ja det blir vel litt rykk og napp her også,, merker jo at man henger etter og ikke rekker over alt. Ha en nydelig sommer 🙂

    4. ladyaugust: Det er sånn det skal være på denne tiden. Her er det ikke nett som man kan stole på, men jeg titter innom når jeg kan! Ha en herlig sommerdag!

    5. dedicat: Takk for tipset om det lille hotellet. Vi besøkte det i går, og det var som du sa virkelig verdt å titte innom. Kaffe ble det ikke, men vi fikk se oss om. Nå er vi ved Saltstraumen og fisken biter! 🙂 Kos deg videre i sommeren!

    6. Akkurat,, så artig 🙂 Og her durer du gjennom bygda mi uten at jeg aner noe som helst 🙂 Har jo vært innom Saltstraumen et par ganger i vår/sommer.. men det ble ikke sånn at vi stoppet for å fiske.. men vi bor jo så nært da. Men blir neppe før utpå høsten.. nå skal vi reke litt i motsatt retning av dere før vi drar til Lofoten. Kos dere.. og måtte været holde seg 🙂

    7. dedicat: Ja, sånn er det om sommeren, da forflytter man seg fort.Vi har det supert i dette fine været da! Koser oss maks! Vet jo at dette er ditt nabolag!!! Guttene i reisefølget vårt kastet ut snørene klokka tre i morges, for dagene skal nytes! Fisken biter! Fint tur til dere også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg