Solskinnsdager i nord!

I dag har vi hatt sol og vakkert i Lødingen. Det er massevis av nydelige blomster her. 

Jeg måtte bare leke meg litt da jeg fant litt rustent skrap på brygga.

Jammen ble det ikke torsk på kroken også, så mannen har fiskelykke. Nå gleder jeg meg til middagen i morgen. Ørnen jakter også, men den er det ikke lett å få fine bilder av. Men fisk kan den jammen fange den også. Gøy å se! Det gjelder visst å nyte dagen, for i morgen blir det regn ser det ut til. Ha det fint! 

 

 

#foto
10 kommentarer
    1. Flotte montasjer, slik du har for vane…Og så måtte jeg le litt av lekne Natheless som lager Figur av gammelt skrap. Jeg synes han ligner litt på Knerten i “Lillebror og Knerten”! 😉

    2. karidansen: Ja, han ble så søt at han måtte fotograferes. Glad jeg kommer litt inn på min egen side. Gøy å dele med seg vet du. Ha en herlig søndag! 🙂

    3. frodith: Turen blir visst lang og lenge, men i august er jeg tilbake. Her er det ferie og jobb hånd i hånd for min del! Jeg forsøkte å gå på ditt søte galleri, men det går ikke. Jeg får komme innom og se alle tegningene siden. Klem fra meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg