Tusen takk til Frodithen!


Så kom posten! Etter en lang reise var det litt av hvert å gå igjennom. Jammen var det ikke en spennende konvolutt med noe rart inni. Det sto at jeg ikke skulle spise det også?Sjokolade, og så skulle det ikke spises??? Den Frodithen da, hun tenker på alt. Premie i posten fra en av hennes herlige konkurranser! Dette var en ansiktmaske som gir duft og næring til sommerhuden. Hun vet jo at jeg ikke skal spise mengder av sjokolade. Etter at jeg meldte meg inn i Vektklubben i mai er det begrenset hva jeg vil ha av søtsaker. Om jeg går ned? Jo da, nå er tre kilo vekk. Det er bare det halve av hva jeg hadde planlagt, men det er da likevel tre kilo! Jeg er kjempestolt av meg selv. Tenk å ha hatt ferie, kost meg med god mat og likevel ikke gått opp. Suverent, spør du meg. Tusen takk Frodith for at du er så omtenksom. Jeg skal nyte denne sjokolademasken en dag jeg trenger en hvil. Du er super! Stikk innom henne og nyt galleriet med svart/hvittbilder. Hun finner på så mye gøy den damen, så gå ikke glipp av det! Du finner den nyeste utstillingen til Frodith HER!

12 kommentarer
    1. Jeg fikk også en ansiktsmaske..og har brukt den…kjennes deilig :)) Har vært på utstillingen, masse flotte bilder og bra arrangert :))

    2. så koselig med en slik overaskelse i posten når du kom hjem etter ferien 🙂 jeg fikk også en slik og koste meg godt da den fikk virke på min hud.
      3 kg i minus er flott,jeg gikk opp 1 kg på tur,men satser på att den forsvinner rimelig raskt bort igjen også 🙂

    3. Så bra du fikk masken og kan kose deg med den, en dag du trenger det 🙂 Sjokoladehud er sikkert fint vet du 😀 Lukter sikkert godt også 🙂

    4. fruensvilje: Gleder meg til å prøve min en dag jeg også. Koselig med overraskelser! Veldig fornøyd med meg selv og nedgangen, men det er langt til jeg er i mål. En kilo opp er jo noe som kan aksepteres i ferien også. Det går du lett av du som er så aktiv. 🙂

    5. Gratulerer med kiloene du har tatt av! Her har det blitt dårlig med vektnedgang i sommer. Ja, Frodith har nok blitt føre var etter at ei kjerring fra Brumunddal annonserte at hun gledet seg til å smake på “Sjokoladedrikken!” Kunne ha blitt stille på bloggen til flere da,hvis alle damene hadde drukket opp ansiktsmaska si! Fare for at den var litt tungfordøyelig…. 😉 Og Frodith da, som bare mener å være omtenksom! 😉

    6. karidansen: Tusen takk! Jeg har blitt ganske sta i det siste, ellers hadde det slett ikke gått bra i sommer. Men jeg tar en dag av gangen. Gøy med sjokolademaske. Vi få nok bruke den som den skal, så kommer vi til å bli så vakre atte! Frodith er så søt hun. Gøy med sånne som henne her inne ja! 🙂

    7. Vektklubben har jeg også vært med i….kanskje jeg må melde meg inn igjen, for jeg har spora litt av.
      Frodtih er et oppkom av morsomme ideer som aktiviserer :))).

    8. BforB: Jeg hadde aldri forsøkt Vektklubben før, så det har vært til stor hjelp. Nå “ser” jeg hva jeg spiser og trimmer. Gøy! Ikke koster det all verden å delta heller. Investering i helsa er slett ikke dumt! Sett i gang og lykke til! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg