Ikke lett!

Trodde jeg skulle rekke masse bare jeg kom hjem jeg, men sånn ble det ikke. Rett i full jobb, barnebarn på besøk, innbydelser  til selskaper som krever både gaveinnkjøp, pene klær og medbrakte bakte kaker. Aner ikke hvordan jeg skal rekke alt, men det er deilig å få seg en skogstur med minste barnebarnet i hvert fall. Vi fant bær igjen, og det ble smothie på oss. Men hvorfor får jeg minst liksom. Det var jo så godt, tomt med en gang. Tror jeg må lage meg litt mer i morgen. Liker du smothie?

20 kommentarer
    1. Den smothien så veldig god ut 🙂 Hender vi lager , men egentlig alt for sjelden..nå har vi jo selvplukka blåbær i fryseren også 🙂 Godt du fikk til en koselig tur med barnebarnet i en hektisk hverdag :)) Så håper jeg du sover godt i natt :))

    2. Smothie er kjempedigg 🙂 Og har man bær rett fra skogen er det jo enda bedre 🙂 Enig med Frodith kjøp en kake så sparer du masser av tid 🙂 Nam nå fikk jeg lyst på kake 😀 Ha en superfin dag fineste deg <3 og god klæm 🙂

    3. smothie er godt men jeg har faktisk ikke laget det selv,så deilig å finne bringebær da her er dei fortsatt grønne,håper noen av dem modner 🙂
      Nei en rekk ikke alt sånn er livet,men jeg hadde jukset med ferdigkake jeg også det burde være greit nok ,så slipper du det arbeidet

    4. Ja, en frisk bærsmoothie . det er jo kjempegodt! 😀 Litt av en overgang fra ferie til så travle dager. Jeg har begynt på ei fri – uke i dag. Deilig!! 😀

    5. Å så herlig! Flotte bilder som varmer hjertet! Og den smoothien så skikkelig god ut! Merkelig at det alltid er de minste som får mest…… 😉

    6. annebe: Det er jo så godt og sundt. Jeg er ikke flink til å lage det til meg selv. Men når barnebarna kommer lager vi det sammen. Herlig med en lang tur, Vi koste oss. I dag er det tilbake til jobb og jeg har litt jeg må få unna før helga. Søvnen var god i natt, så jeg fikser det nok. Ha en herlig fredag!:)

    7. dedicat: Ja, det gjelder vel bare å ta en ting av gangen. Men med stadig nye oppgaver må man jobbe effektivt ja. Men snart er det helg! Ha en fin dag videre!

    8. frodith: Det hender jeg kjøper kake, men jeg fikset det med barnebarnet i dag tidlig. Fin ble den også, så nå mangler jeg bare pynte den i morgen. Phuuuu… Gavene er kjøpt og jeg har fått handlet. Nå er det bare å få unna noe skrivearbeid, før det er helga. Gleder meg stort. Klemsiklem 🙂

    9. ladyaugust: Herlig med friske bær, bananer og litt yoghurt blandet! Jeg bakte kaken. Det ble en kokosbunn og den er lettvint og rask. Kremen står til kjøling, en sånn herlig gul vet du. Så jeg er snart klar! Kake er godt,så i morgen skal jeg spise mange herlige biter av både det ene og det andre i selskapet! 🙂 Klemmer til deg 🙂

    10. fruensvilje: Her er bringebærene på hell, men jammen er de søte. Håper dine modner også. Du må prøve deg på en smothie, for det er godt! Ja da, jeg kunne jukset med en ferdigkake, men jeg fikk tid til det i morges. 🙂

    11. Anonym: Jepp, det var supergodt! Rart det der, han koste seg lenge, og mitt var fort tomt. Neste gang skal jeg lage mer. Jeg vil også ha fullt glass! 🙂 God helg!

    12. Oh DEN kaka hørtes nesten for god ut til å være sann, hvordan klarer du egentlig å spare kaka til i morgen? Lager du to helt like? klæmmings <3

    13. ladyaugust: Men den er jo ikke min!!!!! Jeg skal jo levere den i selskapet, og sååååååååååååååååå kan jeg sikkert smake etterpå!!! Pluss smake på en haug andre kaker! Nei, jeg lagde bare en, for vi hadde mer en nok vaffelrøre igjen vi! 🙂 Klemsiklem 🙂

    14. Oh da er du jammen flink du, jeg hadde aldri i verden klart å latt ei kake stå i kjøler’n til dagen derpå for å si den sånn 🙂 Er man kakesulten så er man liksom 🙂 hahaha godklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg