Fryd!


For en prakt det er der ute. I går gikk jeg en tur i kveldingen, og inne ved det gamle sandtak var det mye fint. Jeg fant noen kornblomster, kornaks, en avblomstret solsikke og rogn! Ikke alle var like lette å plukke, men jeg ga meg ikke. 

 


Når jeg gikk en stor omvei rundt alle de gjørmedammen, klarte jeg det! Bra trim ble det også!


Så flotte farger. For en fryd!


Sånt gjør meg i godt humør. Jeg koste meg med sang fra gresshopper, lyden av vinden som beveget løvet i trærne og med sol i ansiktet. Så viktig det er å få seg noen sånne pusterom i hverdagen. Nå har jeg pyntet med kornaks og blomster i kjøkkenet. Ute pøser det ned etter nattens tordenvær. Jeg er glad jeg fikk den turen i går. Nå er det innevær en stund. God helg! Kos dere!

#foto
16 kommentarer
    1. Så fint at du tok oss med på den turen. Nydelig fortalt, jeg “hørte” lydene. Og ikke minst, fantastisk vakre bilder. Fargene og komposisjonen var så gode. Riktig nydelig.

    2. For noen fargeklatter! Kunsten å se skjønnheten og dekorasjons – potensialet i ei avblomstret solsikke er ikke alle forunt. Du “danderer” så fint og har så sansen for fiffige detaljer. “Det lille ekstra” som utgjør en forskjell…… Jeg er så glad for blogginga! Blir kjent med så mange ….. ja jeg skal vel ikke bruke ordet “Sjelevenner” for det er en klisje…….. men det er et slags koselig, lekent fellesskap som jeg ville savne veldig hvis det ble borte! Fantasien i meg blomstrer, og jeg har begynt å gjøre flere ting jeg aldri har gjort før.Attpå til tør jeg å vise det fram, sjøl om jeg vet at det langt fra er perfekt! (Eks tegningene mine!):D

    3. karidansen: Hurra! Det er akkurat det bloggingen er for meg også. Synes det er så koselig å dele med meg her inne, og å treffe sånne HERLIGE som deg og de andre! Koser meg! Klart man trenger selskap i “real life”, men jammen gir bloggingen meg utrolig mye fint av opplevelser, tanker og som du sier sjelevenner. Blogg på, tegn på! Perfekt, hvem er det? Tror vi bare skal være oss selv jeg. Ha en vakker lørdag!

    4. Kjempefint ble det med alle naturens små undere i dine hender 🙂 Og godt å få sånne turer ja, man får påfyll da, til de andre dagene 🙂 Ha en supre dag Natheless <3 klemmer <3

    5. så nydelige buketter,ja dette var til å bli glad av :)) sa til mannen ved frokost i dag att jeg ville har rognebær i vase,skal ut og plukke litt senere i dag :)) ha en hyggelig innedag da

    6. Her hadde du fått samlet mye natur..og det så ut som du hadde det gøy på tur også 🙂 Gikk ei lita runde i går..og så flere trær med veldig mye rognebær…
      Kan tenke meg det er pynta koselig opp på kjøkkenet ditt nå ja :)) Klem fra meg :))

    7. frodith: Herlig å se på og herlig å plukke blomster. Her regner det i dag, og da er det hyggelig å ha noe fint å se på i vasene mine. Klemsiklem til deg og nyt dagen!

    8. annebe: Herlig med litt farger i vasene ja! Masse rognebær der ute, så jeg tror jeg skal plukke litt til en dag sola skinner. Klem til deg på lørdagen!

    9. Fargespillet er sånt man blir glad av. Sånt som skjerper sansene, og gir en følelse av eventyr og liv 😀 Så herlig altså 🙂
      Det blir sikkert nok regn og uvær fremover, og da er det godt å se hva man i alle fall har fått oppleve <3
      En fortsatt god helg til deg <3

    10. Eva: Ikke sant! Godt å ha noe hyggelig å hvile øyene på. Vi får ta været som det kommer. Her er det solskinn igjen i dag og det er herlig. Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg