Nå begynner det!


Hva begynner? Høsten vel! Allerede nå er det blitt andre farger på løvtrærne her hos oss. Tidligere i uka skrapte alle is fra bilene på morgenen, og da er prosessen i gang.


I kveld skulle jeg ta meg en trimtur, men det ble mange stopp underveis. Fortsatt blomstrer det der ute, hasselnøttene er på plass, og lyset var helt uvirkelig.


Sola gikk ned i skyene, og du vet vel hva det betyr? Regn! Når sola går ned i en sekk, så kommer den igjen som en bekk. Ja ja, da får vi kose oss med annet en stund. Nå er det helga og det er godt. Rundstykkene er klare til kveldsmat, og jeg nyter helgefreden.

#foto
8 kommentarer
    1. Flotte montasjer av høstfarger og litt rester av en blomstrende sommer. Her har det ikke vært rim på bilen ennå. Fortsatt varmt her, tatt i betraktning av at vi snart er midt i september! 🙂

    2. så vakre bilder,men tror høsten har kommet mer til dere enn her,ikke har vi fått høstfarger og ikke frost,frost vil jeg ikke ha i september for jeg hadde et håp om att pelargoniane kunne stå ute en stund til 🙂

    3. karidansen: Ja, nå begynner det der ute. Litt vemodig, men det er en vakker tid! Varmt er det her også, men kulda banker på en og annen natt.

    4. fruensvilje: Den høsten kan være lunefull. Vi hadde noen kalde netter denne uka og da er det jo gjort. Det meste av blomstene klarte seg fint, men jeg ser at det har begynt så smått over skogen. Håper du får mildvær en stund til da! Kos deg på lørdagen!

    5. Margrethe: Herlig der ute nå. Jeg har vært i skogen en time med naboen. God trim, men det ble ikke bilder i dag. Ospene har begynt å bli røde her altså. Vakkert. Ha en flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg