Min gevinst!


Har du sett så heldig jeg har vært. Jeg vant en konkurranse inne hos Eva! Hun ville vi skulle leke med maten! Boka jeg fikk som gevinst var så vakker, morsom og fin. Jeg fikk lyst på godsaker. Livet er kort, spis dessert først, sto det i boka. Det likte jeg, jeg som er så glad i dessert!


Her er mitt bidrag, en potetstappehund. Den gjør alltid lykke hos barn som kommer på besøk til meg. Litt vemod er det over å ødelegge den og spise maten, men de koser seg noe veldig. Hunden hopper liksom magen på barna etter at de har “stappet” den ned, og det blir mye latter under et sånt måltid! 


Tusen takk til alle som stemte på min matrett, det var gøy! Tusen takk til Eva for en vakker gevinst! Vil du se de andre bidragene så kan du titte inn til Evaswindow  HER!

#foto #konkurranse
16 kommentarer
    1. Det var en fin premie syns jeg 🙂 Og den hunden din var jo så stilig så den fortjente seieren..og selvsagt stemte jeg på den :))
      Håper du finner noen gode oppskrifter og mattips i den boka da 🙂 Kos deg videre med dagen..her er det gråvær..men kan jo kose seg for det 🙂 Klem fra Mjøndalen <3

    2. Leer.. fikk jo dessverre ikke med meg noe av konkurransen til Eva. Men nå fikk jeg et herlig sammendrag av høydepunktene 😀 Kjempebra og takk 🙂

    3. annebe: Tusen takk!!!! Så koselig du likte det jeg hadde med! Ja, den boka var festlig, jeg gleder meg til å prøve et og annet derfra! Her plasker det ned i dag, men jeg har det fint likevel her jeg sitter ved kontorpulten min. Kos deg i høsten. Klem fra meg 🙂

    4. frodith: Jepp, den hoppet og spratt i magen skal jeg si deg. Jeg måtte lage en til yngste barnebarnet i helga, og han klappet den flat til slutt. Den stakkars hunden fikk røde hunder før den ble til rosa grøt. Ja, humor er viktig det! 🙂 Takk for at du stemte, snilt av deg:)

    5. Ja, det er kanskje noe man burde lære av, å spise desserten først. For som regel er man stappmett etter middagen, og desserten blir utelatt 🙂
      Veldig kjekt at du vant synes jeg. En absolutt verdig vinner. Og dem som stemte på ditt bidrag, var jo veldig enige med hverandre. Håper du finner inspirasjon og glede i boken. Den er deg vel unt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg