Sitter fast!


I dag ble jeg inspirert av Frodith til å lage et innlegg. Hun sier at hun holder seg fast! Les om det HER! Symbolsk prat kan være lærerik! Jeg føler at jeg blir holdt igjen! Ikke ante jeg at det å surre seg inn i et edderkoppnett skulle være så vanskelig. 


Trådene er så sterke, at jeg må holde meg der jeg er da, enda jeg ser nye fjell jeg kan bestige og nye veier jeg kan gå. Som en marionett holdes jeg fast og kan ikke annet enn å bevege meg som edderkoppens nett bestemmer. Forstår du ikke sånt sier du? Nei, mine problemer er mine, og du har sikkert dine av og til. Nå håper jeg på en oppfriskende høst som får edderkoppspinnet til å løsne.

#kunst
14 kommentarer
    1. artig tolkning,ja bilder forteller mye og hvordan en skal formulere et bilde er opp til hver og en :)) likte godt dine tegninger da,så krysser vi fingrane for att nettet slakner om ikke lenge

    2. Jeg liker nok best den lille kokongen jeg innimellom 😀 Trygt og godt. Blir sliten av det andre… Men det går seg til 🙂 Ha en nydelig dag Natheless og takk for link og at du lot deg inspirere 🙂 klemmer <3

    3. Flotte tegninger og veldig bra illustrert til teksten :)..kjenner meg igjen selv om jeg har det bra..er jeg nok alt for “flink”til å ta hensyn til andre og ikke meg selv..og det kan være slitsomt mange ganger ….Alle gode ønsker til deg 🙂 Klem <3

    4. Margrethe: Litt ekkelt å føle det sånn, men jeg skal da klare det. I kveld koser jeg meg med mannen i huset, spiser eplekake og tenker slett ikke på det som stresser meg. Glad jeg har det godt hjemme:)

    5. frodith: Ja, sånn er det. Jeg liker heller ikke det uvisse, men noen ganger frister det også. Ja da, det går seg nok til for både deg og meg, vi trenger kanskje litt lenger tid for å våge! Klem fra meg 🙂

    6. annebe: Takk du! Det er jo det at man alltid skal ta hensyn til alle andre, men jeg har da en egen vilje. Men det er litt trygt å sitte der å vente også! Men da skjer det jo ikke noe? 🙂 Klemsiklem 🙂

    7. ingerslilleverden.blogg.no: Ja, jeg kan se det fine og trygge i det også, men noen ganger vil jeg så mye mer!!!! Jeg jobber med saken. I mens jeg tenker, spiser jeg eplekake med mannen og har det herlig i høsten! Klem til deg 🙂

    8. Jeg har ikke tid til å vente, dette nye MÅ jeg være med på om jeg ikke skal skifte jobb… Så her er det bare å la vinden ta tak, holde seg LITT fast… og håpe at beina treffer rett sted når vinden løyer 😀

    9. frodith: Du fikser det. Jeg MÅ ikke, men har lyst, det er noe helt annet. Ønsker deg lykke til. Hold på vingene og la det stå til med en klem fra meg 🙂

    10. Siv Svanem: Takk! Ja, jeg tror alle har en sånn følelse i mellom. Ha en herlig dag i september! Håper denne Petra holder seg langt unna deg og meg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg