Lørdag!


Litt godt med dette høstværet. Inne tenner jeg lys og koser meg. Vi hadde fårikål på bordet en av dagene det regnet som verst, og det passet liksom så fint. I dag skinner sola, og det har vært skikkelig varmt igjen.


Vi har vært i Oslo en tur, og jeg har gått i flere timer på et digert marked. Glemte helt å ta bilder, men det er kanskje det samme. Marked er marked, om det er stort eller lite. Jeg skal vise fram hva jeg kjøpte siden. Men nå skal jeg ta en kopp kaffe. Nyt dagen!

#foto
10 kommentarer
    1. frodith: På Ekeberg var det marked i dag, og hauger av mennesker i finværet. Jeg skal ta bilde av det jeg kjøpte etterpå, så får du se. Gøy! Jeg skulle shoppe litt etterpå, men det ble bare en vest.Gleder meg til å se hva du har funnet. Nyt dagen. Klem fra meg 🙂

    2. Koselige høst-bilder! Gjelder å nyte disse varme dagene nå…. deilig! Og fårikål skal jeg ha om ikke sålenge, det er et MUST om høsten! 🙂

    3. Lune fine bilder ..ser veldig koselig ut 🙂 Skal ha fårikål en dag snart vi også..og fersk suppe…deilig høstmat :)) Sikkert trivelig med en Oslotur..og noen ganger kan det være greit å la kameraet ligge også..hehe.. Ha en fin kveld :))

    4. annebe: Hyggelig med høstkosen. Ja, i dag fikk kamera være kamera. Men en fin tur var det, med mannen og min lillebror. Her blir det reker i kveld, og det er kjempegodt. Klemsiklem 🙂

    5. Så bra,, så god som du er med kamera så kan det være like greit. Men hadde jeg visst det.. så hadde jeg bedt deg ta bilde av sønnen min som sprang halv maraton i Oslo i dag. og fullførte 😀

    6. Anonym: Oy da, men jeg var ikke nede i byen noe særlig. Gratulerer til sønnen din som fullførte, det var flott. Vår sønn løper også, men han deltok ikke denne gangen. 🙂 Ha en fin kveld og takk for hilsenen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg