Passe tiden!


Nå skal jeg passe tiden dere! Se hva jeg fant på marked i går da. Vakker lysestake og klokke i samme stil. Det er speilsider på lysestaken med mønster, og det samme nederst på klokka, selv om det ikke synes på bildet. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha dette enda, men enn så lenge står det i stua. Nydelig i mine øyne. Bare synd at klokka står stille!!!!! Jeg hadde bare et gammelt batteri, og det virket i en halv time. I dag skal jeg kjøpe et nytt batteri, og så kan jeg passe tiden. Ha en fin dag!

#foto
16 kommentarer
    1. Kjempeflott 🙂 Jeg har jo vært på marked og bruktbutikker i sommer.. men gudbedre.. jeg klarte å komme like tomhendt ut som inn 😛 ha en flott dag du også

    2. Upps… jeg ble visst anonym i kommentaren.. gikk over til Windows 10 i går.. sikkert grunnen 😛 Men madammen gjorde meg oppmerksom på det 😀

    3. dedicat: Var det deg ja. Koselig med to kommentarer da. Windows 10? Jeg oppdaterte forrige uke, og som du måtte jeg “skrive” meg inn igjen. Nå er alt på plass. Ha en fin søndag videre og hils så hjertelig til madammen. Hun er jammen flink!

    4. frodith: Veldig fornøyd, og jeg gleder meg til å finne en fin plass også. Men i dag rekker jeg ikke det. Nå er på fram med maten, yngstesønnen kommer på besøk. Kjempekos det da. Ha en herlig søndagskveld. Jeg titter snart innom deg. Er så spent på din handel!!!!! 🙂 Klemsiklem 🙂

    5. fruensvilje: Fikk ikke tak i batteri idag, men i morgen skal jeg fikse det. Håper den går som en klokke da. Gjør den ikke det skal jeg prøve med et nytt urverk inni der tenker jeg. Det finnes jo så mye å få kjøpt der ute. Ha en fin kveld 🙂

    6. WoW så kult, jeg bare digger de tingene ! Nyyydelig. På markeder kan man jammen finne myyye flotte skatter og her har du funnet noen såklart. Håper du har fått fatt i nye batterier og ha en nyyydelig dag kjære du <3 goodklæmme 🙂

    7. ladyaugust: Utrolig mye fint til bare småpenger. Ikke fått på plass batteri enda, men det kommer det kommer. I dag gidder jeg ikke dra og handle. Koser meg hjemme. Her blir det semuljegrøt til dessert og jeg gleder meg. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    8. Kjempelekkert! Ser ut til at de har havnet i koselige omgivelser også – hos den kreative og særdeles allsidige Natheless! Får tro du får klokka til å gå, så den ikke bare blir “Til Pønt!”

    9. karidansen: Klokka ble bare pønt den. Jeg fant et nytt batteri i kjelleren som skulle brukes til hodelykta mi. Sekundvisereren gikk så fint og jeg var optimist, men tror du de andre viserene beveget seg? Litt trist når tiden står stille, men jeg skal sende den til klokkedoktoren. Den må da kunne fikses? Det var jo så pent, at jeg vil ha det framme. Jeg fant ut at om klokka ikke funker, så fjerner jeg den lett. Setter i stedet inne en bilde av barnebarna og så blir det fint likevel. 🙂 Ha en herlig dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg