Gooooooooooooooooooooood morgen!


Noen ganger tenker jeg at jeg kunne legge ut soloppgangen fra mitt vindu nesten hver dag. Nesten? Ja, det er jo ikke hver dag sola synes bak skyene, men sola står jo opp likevel. Her har det blitt skikkelig oktobervær nå. I går ble det et helt annet drag i lufta, med en kald vind. For første gang i høst tok jeg på meg vinddressen utenpå og fant fram vanter til kveldsturen. Snart er det bare å rydde vekk ute i hagen og si takk for i år.


 Men det er fint å kose seg inne. I går slapp jeg en liten lysslynge ned i en av innelyktene mine og det ble så koselig med en løvball fra lønnen på toppen. Veggen har fått opp et bilde i høstfarger og sofaen har fått saueskinnet og godputa på plass. Nå er det i hvert fall sikkert, høsten er her. Ha en fin dag!

#foto #høst
16 kommentarer
    1. Herlige bilder 🙂 Nå nærmer det seg tiden at sola sier takk for i år også.. men man skal ta i mot hver årstid med glede.. det blir ingen vår og sommer.. uten høst og vinter 🙂 ha en vakker høstdag

    2. dedicat: Helt enig, det gjelder å finne fram det positive ved hver årstid, og holde på den tanken! Her er det skyet i dag, men det er fint det også faktisk. Føler for fersk suppe til middag! 🙂

    3. fruensvilje: Tusen takk! Jeg liker å forandre litt etter årstidene, og nå var det tid for det. Koser meg her nå med god musikk og kaffe. Har akkurat vært hos svigerfar og vasket der i tre timer, så nå har jeg fortjent en god pause. Koselig å kunne hjelpe familiens eldste. Vi deler på det, så jeg klager ikke, nå er det flere uker til det er min tur igjen. Ha en fin dag!

    4. Margrethe: Utrolig stille og vakkert her i dag. Skyene overtok og det føles som om det skulle komme snø med den iskalde vinden. Men enda blomstrer det der ute. Ha en fin dag! 🙂

    5. Der der ser skikkelig koselig ut. Det fineste med høsten synes jeg er tente lys, fyr i peisen og gode varme ullsokker og gjerne ei god bok og et pledd, kanskje et stort stykke sjokkokake og noe godt å drikke + kakao og alle de fine fargene og for og ikke snakke om alle morsomme prosjekter man kan starte med inne 😀 Ha en nydelig koselig dag <3 goooodklæmme 🙂

    6. ladyaugust: Glad du likte det. Nå er høsten innvidd hos meg. Her skal det bli masse kakaokos, strikketøy og varme pledd framover. Jeg liker det også. I dag er det superhøst der ute, men jeg koser meg her inne med mitt. Glad dag ønskes deg med en klem:)

    7. frodith: Glad du liker det. 🙂 Jeg har bildene på dataen jeg, og det er koselig å se på det til stadighet der også! 🙂 Klemmer til deg i ettermiddagen! 🙂

    8. Flott soloppgang! Lysslynge i lykta var ikke dumt. Bildet på veggen tror jeg er signert natheless……Er det to venninner som har en fortrolig part ute blant høstfargene?? 🙂

    9. karidansen: Lurt med sånne små lysslynger, de kan da brukes selv om det ikke er jul. Jo da, bildet har jeg malt. Lett å bytte om når man bare kan gå ned i kjelleren og finne et bilde som passer til årstiden. To venninner, eller tvillinger, en gutt og en jente eller bare to som plutselig oppdaget hverandre, det kan du velge helt selv! 🙂 Gøy med fantasi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg