Utfordret!


På blogglisten leste jeg om heldiggriser og heldige mennesker i kveld, og satt her og tenkte på så heldig jeg selv har vært i dag. Hvem som startet det aner jeg ikke, men Frodith var med fra starten. Hun utfordret andre, og plutselig var jeg utfordret av Eva . Her er svaret på hvorfor jeg er heldig. Jeg har hatt besøk av søsteren min og mamma i dag. Jeg fikk roser, vakre roser!!!! Vi spiste masse kake og koste oss.


I går kveld gikk jeg til med dataen på kjøkkenbordet, fant en kake jeg likte stilen på, trikset og mikset til den ble som jeg ville, og imens este gjærdeigen til nye høyder i bollen sin. Heldige meg fikk til både bakt kanelsnurrer og kringle med mandelfyll,og kake da! Snadderglede i dag!


Etter denne herlige dagen var jeg enda heldigere! Jeg hentet posten og det var brev til meg fra Frodith!!!!! Herlige Frodith hadde froggekonkurranse og se hva jeg fikk i posten da. Min egen grønne froskt! Jeg må bare lage den først!!!!! For en dag. Jeg har shoppet litt, spist middag med mine, drukket kaffe og nytt dagen. Så mye vi har å være takknemlige for. Tenk å være frisk først av alt, kunne gå tur og bli sliten, være venn med sine, kjenne kjærlighet fra familien min og omsorg fra både dem og venner. Vi har herlige naboer, tenk det da! Heldige meg har mat i skapte, klær på kroppen og varmt hus. Jeg sier at jeg er kjemperik, men ikke på penger. Jeg er rik på opplevelser og de små ting, rik på livet og hurra for bloggen og de som gjør livet mitt bedre og leve! Jeg utfordrer alle som har lyst til å fortelle hvorfor de er heldige!

#foto
10 kommentarer
    1. Det var ikke jeg som startet den heller skjønner du , for jeg fikk den av Lady August, som hadde fått den av noen andre 😀 Men en bra utfordring uansett 🙂 Og du hadde jo mye du var heldig for du også 🙂 Og jeg så du hadde fått frosken 😀 He-he, måtte bare kjøpe noen sånne premier .-D He-he Klemmer fredagsklemmen <3

    2. frodith: Oy da, men du er så kreativ at jeg trodde det var du da jeg tittet inn på bloggen i kveld. Tusen takk for den fine frosken, du er herlig og jeg er heldig! 🙂 Klemsiklem.

    3. Herlige heldige gleder <3
      Og så ser jeg at jeg kanskje burde somlet meg ut i postkassen en liten tur 😉 Men jeg er dessverre ikke så heldig at jeg har særlig god form i dag. Har vært hos legen og kommet hjem med et lass medisiner for en kraftig betennelse i høyre skulder. Så jeg har vært mer eller mindre sengeliggende i dag. Og kraftig bevegelseshemmet.
      Men jeg er heldig likevel, for da kan jeg med god samvittighet sitte i ro, og lese blogg, og kose meg med det <3
      Ha en herlig fredagskveld 🙂 Klemmer <3

    4. Eva: Uffda, jeg skulle jo ha blåst på den vonde skuldra da! Håper tablettene gjør susen. Godt du kan se at du er heldig ved å kunne lese blogg. Ha en nydelig kveld. 🙂 Trøsteklem til deg 🙂

    5. ja du har i sannhet hatt en herlige dag,og så masse godt å glede seg over :)) nydelig liste 🙂 og froggepose ja det fikk jeg også,må takke snille frodithen 🙂

    6. fruensvilje: Vi er superheldige begge to med froggegleder fra Frodith. Ja, dagen har vært herlig. Jeg tok helt fri og bare koste meg skikkelig med mine! Ha en herlig kveld 🙂

    7. Så herlig <3 Det er så viktig å huske på det med hvorfor man er heldig, det er så lett å ta lett på det og uheldige ting som for eksempel at Loke tok feil av fingrene mine og ei halv pølse...er LETT å huske på i alle fall når man må til legen og få sprøyte og stuff hahaha men nå er det bare kos, helgekos. Oh du lager mye deilige ting og den fine frosken fra Frodith og blomster og alt, da er det jammen deilig å være til <3 gooodklæmme 🙂

    8. ladyaugust: Så enig, så enig. Koser meg i kvelden. Vi er skikkelig heldige alle sammen. Fredag og helg er det også. Klem fra meg og god bedring med fingeren din!!!! 🙂 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg