Adventskalenderhefte?


Nå har jeg gjort det! Jeg bestilte mine hjemmelagde adventskalenderhefter. Hva er det? 


Et hefte uten tykke permer, men med et koselig innhold i adventstiden. Hver side for hver dag i desember er merket med noe koselig du kan lage, noe du kan lese eller se på. Alle barn har jo sine kalendere, så hvorfor kan ikke vi ha våre også? Selvfølgelig kan dette deles med hele familien.


Bildene ble ikke så tydelige her, men det skal vel heller ikke avsløres for mye om hva dette kalenderheftet inneholder heller! Litt overraskelse må det jo være i adventstiden.


Er dette noe du kunne tenke deg å eie selv, så skal jeg selge noen også. Jeg tror de vil koste sånn litt under 200 kroner rett hjem til deg i posten. Men da må du sende meg din adresse i innboksen min her på bloggen. Heftet er på 50 sider og kommer til meg i førsten av november, i god tid til advent. Håper du likte ideen?

 

#adventskalender #bok #foto #tekst

#blogg
14 kommentarer
    1. ladyaugust: Hoppla!!!! Håper ingen føler kjøpepress, for det er ikke ment som det da! Gleder meg til å få adventskalederheftepakken i hus. Klemsiklem 🙂

    2. fruensvilje: Ja, det kan nok hende at jeg bruker noe av det etter hvert. For meg er det alltid hyggelig å dele med meg. Jeg fikk adventskalenderboka til Anita Skorgan et år og den tar jeg fram som min kalender hvert år. 🙂

    3. Så flott initiativ 🙂 lenge siden jeg har tenkt på meg sjøl i adventstiden, så nå vil jeg gjøre det…. Derfor bestiller jeg en sånn! Sender adressa mi på mail! Hmmmm. .. Nå blei jeg spent og glad! 🙂

    4. Jeg vil også ha 🙂 Sender adressen i innboksen og så får jeg vel konto nummeret 🙂 Moro med noe i adventstiden. Gleder meg <3 klemmer <3

    5. frodith: Næ, så morsomt at dere vil ha da!!!! Dette gleder meg stoooooooort!!! Send i innboksen du, så får du kontonummer når det er klart vet du. Du er kjempesøt! Klem 🙂

    6. Utrolig stilig den der altså 😀 Det selges jo så mange blader med juleaktiviteter, men må jo være litt ekstra kos med en som er litt mer personlig, og som er noe dag for dag 🙂
      Må tenke et par dager om jeg kanskje skal ha en sånn 🙂 Det hadde nok vært noe for meg og jenta mi å kose oss med 🙂
      Jeg skal snart tenke på å lage julekort. Broren min pleier å trykke dem opp for meg. Og da kan jeg skrive en ekstra lang hilsen på dem også 🙂
      Likte dette initiativet 🙂
      Fortsatt god kveld til deg 🙂
      Klemmer <3

    7. Eva: Tusen takk! Utrolig morsomt å lage sånt, og gøy når mine bloggvenner liker det også! Tenk du, her er det intet kjøpepress, jeg ville bare vise fram hva jeg har da! 🙂 Julekort er koselig det, så jeg sender en haug, og får mange hvert år.Kos deg i høstkvelden. Klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg