Kunne ikke la være.

Nei, denne gangen klarte jeg det ikke. Når jeg får kalendere ved juletid hvert år, så ser jeg ikke på dem i det hele tatt. Jeg elsker å bla over et nytt ark, for å se hva neste måned byr på av bilde! Men i dag klarte jeg det ikke. Jeg MÅTTE se! Kalender fra Ladyen da gitt, uimotståelig. Til og med godklemmer fikk jeg på kjøpet! Nå er kalenderen hengt opp med 2016`s oktoberbilde over den gamle kalenderen min. Flott hva? Jeg kan nyte den allerede, men med riktig kalender under. Litt lureri kanskje, men som sagt, jeg kunne ikke la være å bla i den. 
I dag tidlig ante jeg ikke at Lady August har bursdag akkurat i dag. Men nå vet jeg det ,og så fikk jeg pakke i posten av henne på hennes dag!!!! Litt urettferdig kanskje? Men sånn er det. Tusen hjertelig for vakker kalender og ha en super dag Lady August! Om du vil gratulere henne så titt innom HER! Kanskje har hun kalendere igjen som du kan få kjøpt også?

#foto #kalender
14 kommentarer
    1. Åååå så bra at du liker den <3 Tipper det er en hel haug med folk som fikk den i postkassa i dag tralalala. Jeg har det helt suuupert med kake og pizza og pakker og alt så dagen kunne ikke vært bedre 🙂 Tuuusen takk snille deg <3 <3 <3 gooodklæmme mer 😀

    2. Jeg fikk også i dag 🙂 OG jammen bra på hennes bursdag, og så kan vi tenke litt ekstra på henne 🙂 Kjempefin kalender, jeg har sett gjennom hele 🙂 Ha en fin kveld da Natheless, klemsiklem<3

    3. ladyaugust: Kjempefornøyd. Smiler når jeg ser på kalenderen her jeg sitter! Kos deg videre på din fødselsdag! Klemmer i fleng til bursdagsbarnet!

    4. Kjempefin kalender. Så kjekt å ha noe som man kan knytte opp mot noen <3
      Jeg gratulerte Lady August inne hos Frodith. Og håper hun hadde en kjekk dag 🙂
      En fortsatt fin helg til deg 🙂
      Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg