For tidlig?


Nei, slett ikke for tidlig, mener Nissen Anskar. Jeg har laget dette kalenderheftet selv og håper den kan glede deg! Adventskalendere for store og små må da i hus snart Den er klar til utsending om du vil ha den før desember. Nissen ble så lykkelig over at det i hver fall var to bilder av han også. 


Hva den koster? Med porto, rett hjem til deg, blir det 190 kroner pr. stykk! De som allerede har bestilt,  får en melding i innboksen ganske snart, og dere andre som vil unne dere et adventskalenderjulehefta kan gi meg adressen i innboksen min, så sender jeg fortløpende! Hva er et adventskalenderjulehefte? Det er et hefte med et innslag for hver dag i advent. Litt du kan lage, litt du kan lese, foto, vakre ord og en og annen kakeoppskrift. Heftet er på 50 sider, og jeg håper det kan glede deg. Nissen Anskar hilser, og sier at de hjertene jeg viser i heftet, de er det da han som har laget! 

#adventskalender # jul # foto
8 kommentarer
    1. Blir ikke noe kjøp på meg nå …men både nissen Anskar og kalenderheftet ser veldig koselige ut :)) Og har man ting som skal ordnes til jul må man begynne nå….jeg kjøper nesten ikke gaver lenger..bare 5-6 stykker så jeg kan vente til en uke før jul 🙂 Før var det en haug med tantebarn jeg kjøpte til så da måtte jeg starte før :)) Skrev forresten en liten kommentar på innlegget ditt i går også…sånn i tilfelle du ikke har sett det :)) Ønsker deg en trivelig dag videre 🙂 Klem <3

    2. annebe: Så det nå ja. I går var jeg fryktelig sliten, så da måtte jeg bare sette meg ned. I dag er jeg i farten igjen, så nå jobber jeg på. Hyggelig du likte heftet, men det er slett ikke noe kjøpepress her hos meg, det er bare et tilbud! 🙂 Koser meg med å lage sånt til mine venner og søstre, og de mente jeg burde dele det med flere!!!! Ha en herlig dag og takk for at du leser og kommenterer hos meg. Det setter jeg veldig pris på. Klem fra meg 🙂

    3. har du fler igjen så bestiller eg en i gave 🙂
      vi kan ikkje sende meldinger til hverandre da vi ikkje står på følger liste,men eg kan nåes på [email protected]
      eg fant denne linken hos Lady August <3
      ha en vakker dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg