Ikke mer.


Evas Window har hatt en konkurranse gående om Forfall! Jeg fant dette bildet i dag, og tenkte at det hadde passet i konkurransen, men nå er det for sent. Fristen for å stemme gikk ut i går, men du kan gå inn og se alle de fine bidragene. Akkurat som for båten, vi kan se den, men den kan ikke brukes lenger! Den kan aldri mer komme ut på vannet og seile fint avsted mellom holmer og skjær. Jeg har fulgt dens siste reise i noen år nå. En dag jeg har god tid skal jeg jammen lete fram bilder fra noen år tilbake. Da var det enda håp for den. Men nå har det gått for langt med forfallet. Snart er den blitt jord. Kun naglene og et og annet jern vil ligge igjen på bakken og minne om at en gang, lå det en båt her. Litt trist, men sånn er det bare. Forfall er rart å følge, men jeg er sikker på at den ble vel brukt i sine glansdager!

#høst #foto #blogg
18 kommentarer
    1. Det har nok vært en staselig og fin liten båt det der. Synd den ikke kom med i konkurransen. Men fint å skrive om den da, som du gjør her 😀
      Jeg offentliggjør vinneren litt senere i dag. Tusen takk for link. Det var mange flotte bilder som kom inn. Jeg er stolt og glad for å kjenne så mange gode og kreative (hobby)fotografer ♥

    2. Eva: Nei, jeg fant det ikke da jeg lette etter bilder med forfall, men sånn er det bare. Jeg gleder meg til å se vinneren. Denne gangen ble det nok slett ikke meg, knis-knis. Tror ikke noen hadde sansen for det bildet jeg leverte, men det gjør ikke noe. Kos deg i ettermiddagen! Klem 🙂

    3. Hei på du,, ja jeg kom meg ikke med i konkurransen ,, sukk.. Som jeg skrev til Eva så vurderte jeg å ta en selfie å sende inn,, men jeg ville jo ikke ødelegge hele konkurransen 😛

    4. Så fint bilde av forfall. Den båten er det nok ikke håp for lenger, den kommer nok aldri på sjøen igjen.
      En helt annen ting, jeg har sett mange som har fått kalenderhefter i posten i dag. Har du fler igjen sånn at jeg kanskje kan få kjøpe et også? Jeg har mange jul og adventsbøker, men noe nytt er alltid koselig 🙂

    5. margarites: Nei, den er ferdig for lenge siden den båten!!!! Hoppla, om jeg har flere adventskalenderhefter? Ja da, jeg kjøpte en haug, og kan bestiller flere når jeg vi,l så bare gi meg adressen din i innboksen min du så får du kontonummer og jeg kan sende det fort din vei! Koselig!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg