Opp og ned!

I går var jeg sliten, men i dag føler jeg meg uthvilt. Så forskjellige kan morgenene være. Opp og ned! Her ser det ut til å bli en grå dag, men det er litt fint det også. Skyene er som akvareller og dagen gryr. I horisonten ser jeg ei lysstripe, så det er ikke umulig at sola titter fram heller. Sånn er livet også. Skyene kan dekke for lyse dager, men det er alltid lys bak alt det grå! Men om man ser godt etter i skylaget, så er de blandende variasjonene litt fine de også. Grå dager, sier noen og griner litt på nesa. Ja det er hverdagene det, og de dagene er også livet! Har vi ikke grå dager, så vil vi vel ikke glede oss over de fargerike heller? Nå gryr dagen her hos meg og jeg tar den akkurat som den kommer! For denne dagen vet ingen av oss hva vil bringe. Kanskje den bringer glede?

Foto
28 kommentarer
    1. Så flott skrevet:) Du har helt rett:) Nydelige bilder også:) En fantastisk god torsdag til deg:) Godt å høre at du føler deg litt uthvilt igjen:)

    2. Så flott skrevet! Du har helt rett…… for husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingra dine nå….. 🙂 kos deg med dagen!

    3. God morgen!
      Ja sånn er det. Dagen gryr og er ny og ingen vet hva som kommer 🙂 Vi er med å lage dagen 🙂 Her er dagen helt ny også og jeg har tatt ut alle tepper i huset og hengt på verandaen 🙂 Men veret er fint og må nytes så deet blir nok en fjelltur i dag også også tar jeg vasken senere på dagen 🙂
      Ønsker deg en flott dag!!

    4. God morgen 🙂
      Her hos meg skinner solen. Og jeg har til og med fått til å sove hele netter i nesten 2 uker nå. Og likevel er jeg så sliten at jeg knapt holder det ut. Men, jeg nyter dagene likevel.
      Veldig glad for å høre at du føler deg bedre i dag <3
      Ha en gullegod dag i dag 🙂 Klemmer <3

    5. Margrethe: Ja, det er rart det der. Hverdager som vi har så mange av, de skal liksom være dårligere enn helga? Hvorfor det? Denne dagen kan jo bli super den også! 🙂 Kos deg i høsten!

    6. etdiktomdagen: Ja, vi lager dagene!!!! Tepper ut, det hørtes herlig ut. Her skulle også det vært gjort gitt! Men jeg får fare over med støvsugeren før helga, så får jeg ta det grundig en annen dag!!!Kos deg på fjelltur. 🙂

    7. Eva: Ja, det går opp og ned. Noen ganger blir jeg så alt for sliten, men heldigvis er jeg heldig og henter nye krefter i natten. Håper du også finner energien så dagene blir vakre framover. Glad du nyter dagene uansett, det er viktig det! Klemsiklem til deg med solskinn!

    8. God morgen.Du har helt rett,dei grå dagene er også en del av livet og må nytes på sin måte 🙂 vakre bilder får du utav det grå også ,ha en fin dag

    9. Håper du får en nydelig dag. Og grått er ikke bare grått, mange fine innslag av alle fargene der…bare vart og forsiktig. Kan være veldig fint. Og veldig ettertenksomt.
      Kan fort være for slitsomt med masse farger om det var det alltid.
      Bilden var fine, full av vakkert håp :).

    10. Det blir litt sånn :”Den blå timen” – den stille stiunda, før verden våkner for fullt. Ja, vi trenger gråværet for å kunne glede oss fullt ut over solskinnsdagene. Slik er det med de innvendige grå – dagene også – vi trenger kontrastene for å kunne kjenne på forskjellen! 🙂

    11. BforB: Enig, noen gråe dager innimellom er slett ikke ille det heller. Dagen er fin den, i dag er det litt roligere på jobben og det er godt. Nå skal jeg få meg litt kaffe og en brødblings!

    12. karidansen: Helt enig, vi trenger alt for å bli hele tror jeg. I dag ser det ut til å bli en rolig dag ellers også. Godt er det, for nå er kaffen klar! Nyt høstdagen!

    13. Jeg elsker morgenstunden 🙂 Og dagen man har i dag,, skal man ta vare på. Godt å høre at det svinger rette veien,, Ha en vakker dag videre 🙂

    14. dedicat: Ja, det er herlig med litt vanlige rutiner innimellom også. Koser meg her i dag, selv om det er masse å gjøre hele tiden! Nyt din dag!

    15. birdbay: Ja da, jeg har så bare send meg en melding med adressen din i innboksen min, så får du et kontonummer av meg. Tusen hjertelig!!! 🙂

    16. Ja det er deilig å våkne frisk og opplagt. Her hos oss fikk vi en fin dag idag, og jeg måtte skrape frontruten fri for is før jeg dro på jobb. Det begynner å bli kaldt, men luften er også herlig frisk og klar. Nydelige bilder av en gryende dag. Jeg er helt enig i at vi setter mer pris på fine dager, når vi også har de grå. God kveld i huset 🙂

    17. margarites: Jepp vi er helt enige. Her har det bare vært rim et par ganger enda, men plutselig kommer det nok her også! Ha en finfin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg