Hva i all verden?


Hva i all verden er det hun legger ut nå da, tenker du kanskje! Knekkebrød? Rugsprøreklame? Ja, si det? Jeg spiste opp knekkebrødene og oppdaget at den esken de lå i, var skikkelig fin. Så ble den malt hvit og pyntet litt på. Jeg fikk et sånt kort inne i en genser jeg kjøpte med et fint mønster på. Når jeg la det på esken fikk jeg lyst til å tegne litt videre med et sånt mønster. Nei, jeg er ikke så flink til dette mønster krimskramset og malingen var litt humpete og dumpete, men det ble litt morsom likevel.


Nå lurer jeg litt på om jeg skal lime inn det kortet med mønster eller sette inn et trykk med gode ord! Hva jeg skal med denne esken? Vet ikke enda. Kanskje jeg fyller den med pene kort ,eller kort med hyggelige ord, eller gotteri. Mulig det blir en gave til en eller annen. Men nå får jeg først tenke litt. Hva synes du, bare svart hvitt eller litt farger?

#gave #foto
21 kommentarer
    1. Veldig fin i svarthvitt, men man vet jo ikke om den kan blir VEEELDIG fin med farger på også 🙂 Tenke litt du 🙂 Moro med fine gaveesker da 🙂

    2. Snakk om kreativitet! Esken ble superfin, og ordene på det blå kortet er så sanne. Hva som passer best, nei det tør jeg ikke si. Men at du finner ut av det, er jeg ikke i tvil om 🙂

    3. birdbay: 🙂 Morsomt da! Jeg synes lukkemekanismen på den esken var så smart og da måtte jeg male den for at den skulle bli litt pen da i hver fall. Gøy var det! Ha en herlig kveld 🙂

    4. Du altså…hva du får til 🙂 Syns den er veldig fin slik den er nå 🙂 Tenker den egner seg fint til å fylle med noe og ha til gavepakke….en gave med personlig preg 🙂 Sov godt :)))

    5. Veldig smart å bruke den esken der. De er jo så fine når man kan lukke og åpne uten å ødelegge noe 🙂 Jeg fikk selv en idé her nå. For jeg kunne tenke meg å bruke decoupage på en sånn eske en gang. Med frimerker. Men kvittet meg med alle frimerkene for lenge siden. Nå skal jeg begynne å spare igjen 😉
      Flott som den er, men jeg kunne kanskje tenke meg å bruke en farge til ja…en kontrast 🙂 Men det må du jo forsøke, og se hva du synes når du ser det 🙂

    6. Eva: Herlig med frimerker. Jeg tenkte først sånn serviettdekopasje. Men jeg har flere esker, så jeg skal teste litt. Gøy å bruke sånne ting om igjen i stedet for å kaste dem. Hyggelig om jeg ga deg ideer!!!! Jeg må kjøpe en eske til med rugsprø!!!! Ha en fin dag! 🙂

    7. Jammen er du kreativ. Du får mye ut av ting som en annen kanskje bare ville ha kastet! Jeg liker den godt i svart hvitt, det er rent og tydelig! Skal du blande inn farger, så er jeg enig med fruensvilje….kun en farge – ellers kan du “søle det til”. Uansett så er det ditt valg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg