Gyllent!


Nå går fargene i naturen over til gyllent! Eiketrærne er så vakre. 


De pløyer  jordene og fortsatt gror soppen. Høsten er i avslutningsfasen.


Snart på tide med både julepynt og dekorasjoner. Men juletre er vel litt tidlig, selv om det er gøy å se på utvalget! Familien mine går alltid tur i vår skog på denne tiden og knytter sløyfe på årets utvalgte juletrær. Så er det lett å finne igjen når snøen har dekket alt.


Jeg som ikke skal ha ekte tre i stua, benyttet heller dagen til å balansere litt!


Ønsker dere alle gyldne dager i den gryende november!

#høst #foto #friluftsliv
26 kommentarer
    1. eg har plasttre….exen ville alltid ha ekte,men var eg som måtte ta det ut og alle nålene og koste og støvsuge og å vaske og å kvitte meg med det for han gadd jo aldri…
      Så eg har et flott i plast som man setter sammen i flere etager……blir et supert tre eg kan ha lenge……kostet 250 kr tror eg eller 350 på Nille 😀 Love it
      her er det mest grønne blader eller brune råtne på bakken…. ha en super dag 😀

    2. Nå har det vært en fantastisk fin høst og masse flotte motiver ..som vi også ser av bildene her :)) Deilig med mildt og sol på denne tida ..håper det varer litt til :)) Koselige skogbilder av deg :)) Klem og fin mandag videre <3

    3. Så utrolig flotte bilder og farger. Du er kjempeflink med kamera 🙂 Litt juleforberedelser må vi snart begynne på. Det tar tid å både lage og sy jule ting . Men i dag har vi 13 grader og sol i Bergen, da er det rart å tenke på at vi er i november og skal begynne på jule sying 🙂

    4. ~Lin: Jeg tåler ikke så godt det grantreet, men det går greit med edelgran selv om jeg har hatt plasttre de siste årene. Så lettvint og det står like pent til Tjuendedagknut! Høsten er virkelig på hell her også nå. Eikeløvet henger lenger på trærne enn de andre. Men sånn er det bare! Koser meg uansett jeg. Skogen gir ro! 🙂

    5. annebe: Herlighet så fint der er. I dag skulle jeg gjerne vært i skogen, men jobben kaller. Ha en herlig ettermiddag og kveld. Klemsiklem 🙂

    6. birdbay: Tusen hjertelig! Ja, enda skinner det der ute i skogen, men snart er det bare kvister og bare nåletrær tilbake. Det er også vakkert! Nyt kvelden 🙂

    7. Lisbeth Pedersen: Skal ikke klage vi heller i dag med sol og mildvær! Ja, man må starte opp om man skal bli klar med litt av hvert. Her går det i adventskalendere om dagen, både de jeg selger og de jeg sitter og lager nå. Koselig med litt annet når jeg har pauser fra jobben. Tenkt jeg skulle sy en del, men enda har jeg ikke rukket det da! Ha en fin kveld 🙂

    8. Det er fortsatt flotte farger ute, jeg er glad for eiketrærne som holder litt ekstra godt på bladene sine. Her i sør hadde vi en utrolig god soldag i dag, jeg håper på flere slike fremover, både her og der hos deg. 🙂

    9. Eikeblader er flotte. Ja, du kan leke deg litt med å balansere. ;)Jeg vurderer å ha juletreet på verandaen i år i stedet for inne i stua. Skal trolig være mye alene i jula, og kanskje jobbe en del ekstra, så da gjør jeg det lettvint! 😀

    10. Ja, fremdeles mye fine farger ute 🙂 og masse fint å ta bilder av. Jeg elsker det gyldne, gule, oransje 🙂 Herlig <3 Og når man har tid så er det bare å sprette ut og knipse i vilden sky 🙂 Klemmer <3

    11. Jeg skal heller ikke ha ekte tre i stua 🙂 Er allergisk, så det får gå like greit med plastikk 🙂
      Flotte stemningsbilder her. Selv om tempen her hos oss i dag har vært 15 grader. Faktisk varmere enn det var i sommer 😮
      <3

    12. Eva: Ja, det er fint man kan bruke alternativer av tre!
      Ute er det tåke her i dag og lett regn, men det er egentlig helt greit. Jeg kan ikke gå ut før til kvelden likevel. Jobb, jobb! Vi hadde det også så fint i går. Herlig å samle soltimer før vinteren! Ha en strålende dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg