O lykke!


Etter en lang dag med først jobb, så skurings, vinduspuss, gardinvask og møbelvask, hentet jeg posten før jeg skulle sette meg ned med kaffe og et blad. Men hva kom i posten? O lykke, en herlig sending fra Lady August! Jeg synes denne piken med rød kjole var så veldig søt at den måtte jeg kjøpe. Jeg lette fort fram en ramme som kunne passe. Min egen akvarell av alpefiol ble fort vekk fra rammen. “Om veien blir for vanskelig og kronglete… setter jeg bare den bakerste foten foran den første” står det på mitt bilde.


Rammen min var litt for bred, men det blåser jeg i. Jeg MÅTTE få den lille piken på plass på kontoret mitt. Så får jeg heller kjøpe en annen ramme når jeg kommer meg til byen.


Sånn har jeg det i kroken min på kontoret nå. (Ja da, jeg må rydde snart her også, i ledninger og alt annet:) Bilde, kalender og jammen er hun ikke på dataen også, Lady August.  I dag gledet hun meg igjen. Du finner bloggen hennes HER og kjenner jeg henne rett ,så har hun sikkert flere kalendere og kruseduller igjen for salg!

#foto #kunst
25 kommentarer

Siste innlegg