To er et par!


Dag to i utfordringen og ordet var to! Jeg fortsetter der jeg slapp! To kranser er klare, og to fugler står der og venter på hva jeg nå har tenkt å finne på der ute. To kvistdamer i bakgrunnen har visst blitt tatt  av vinden. Det så jeg ikke før jeg fikk opp bilder her!

Dag to viser at jeg er i gang! Kransene skal pyntes litt  til. Furua er over en meter høy og uten rot! Vi skar den ned i hagen, men jeg vil ha julelys på den ute på terrassen i år, så jeg stakk den ned i en av de digre pottene mine. En kvistfugl har fulgt meg i mange år, og jeg lurer på om jeg skal lage noen flere? Så var det den kunstige alpefiolen, den blomtrer like fin! Gleder meg til mer, men rekker jeg det denne uken tro? Jeg har i hvert fall fått materialet under tak, så kan jeg ta det når det passer meg. 

For å komme til frodits fotochallenge: Trykk HER 

#foto #hage #blogg
20 kommentarer

Siste innlegg