Alle gode ting er fem!


I år ble det fem forskjellige julekort laget av meg. Fem stykker malerier er fotografert og fremkaldt som bilder. Så var det jobben med å lime dem opp på kartong. Nå orker snart ikke fingrene mine mer.160 stykker, det er mange det!


Papirstrimler og lim, kartong og rot overalt, men jeg er fornøyd. Noen skal jeg ha selv og resten skal med på julemesse til neste helg. Tallet var fem i dag, og det passet jo perfekt. Jeg kunne fortsatt i morgen jeg, for jeg har et kort til, men det er ikke et bilde av et maleri. 

Siste del av Frodiths utfordring. Frodith finner du HER!

#foto #advent.#jul #blogg #kunst
20 kommentarer
    1. Så utrolig nydelige kort:) Du ER bare så flink:) Jeg blir egentlig helt stum jeg nå:) Ønsker deg en nydelig fredag koselige natheless:)

    2. birdbay: Hadde ikke tid til å lete etter fem, men da jeg så hva jeg drev med i dag, så ble det kort! Tusen takk for hyggelig ord fra deg, og ha en finfin kveld 🙂

    3. fruensvilje: Men nå venter jeg jammen på litt roligere tider i desember. Kjenner at nå er jeg sliten i både hode, fingre og kropp. Men man skal jo være lykkelig over å greide det man gjør da! Ha en god helg!

    4. Tar av meg hatten.. ja altså.. om jeg hadde hatt en hatt. Du imponerer gang etter gang… Jeg har tenkt tanken på sånne ting, men heldigvis så har jeg glemt det før jeg har fått gjennomført det 😛 Men vakkert… ohh yess 😀

    5. frodith: Takk og ha en herlig kveld. Her plaskregner det plutselig igjen, så jeg dropper trimturen tror jeg. Kaffe passer bra nå. Klem fra meg 🙂

    6. Så koselige julekort! Og fem i slaget passet jo godt i dag. Jeg skjønner nesten ikke at man kan bli så kreativ som du er, men det er vel noe i at “skal du ha noe gjort, spør de travle”. Dette var det tannlegen min som sa en gang, og jeg tror sannelig hun har rett. Jo mer man har å gjøre, jo mer får man gjort….detter ikke bare ned i sofaen liksom. Ha en herlig fredagskveld 🙂

    7. Så flotte forseggjorte julekort! Du er dyktig og har en særegen strek og et særegent penselstrøk. Jeg har nesten sluttet å skrive julekort nå…..det blir vel noen! 🙂 Vel blåst! 😀

    8. margarites: Takk! Nei, jeg sitter sjelden i sofaen kan man si.Jeg liker å være aktiv, men det kan bli litt vel mye innimellom. I kveld driver jeg og dekorerer de kvisthjertene og pynter noen kranser. Men jeg skal sette meg ned å se Norske Talenter snart! Kos deg på fredagen!

    9. karidansen: Hjertelig takk. Jeg liker fortsatt både å sende og å få julekort, men det har minket her også med årene. Kanskje like greit om man bare skriver sånn god jul. Nå er jeg glad det er klart for advent kommer fort! Nyt kvelden 🙂

    10. eg høres jo bare ut som en papaegøye på repetetisjon,men du er så veldig kreativ -mange av disse tingene hadde eg jo alri husket å gjøre engang :D:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg