Forberedelsen pågår!


Her er gårdsdagens handel! Ny stjerne med lys til vinduet, små søte kuler og en lilla blomst! Nå nærmer det seg advent mer og mer og jeg prøver å bli klar med det meste her så jeg kan nyte dagene framover. Bare så dere vet det, forberedelser pågår!!!!


Ute startet dagen akkurat som i går med tåke og speilglatte veien. Jeg er glad ikke jeg må ut tidlig. Men nå begynner det å lysne i skylaget, så jeg tror vi får solskinn! Ha en vakker dag alle sammen, nå må jeg sette i gang her!!!!!

#blogg #foto
26 kommentarer
    1. Nydelige bilder og så koselig med adventforbredelser:) Er litt på den store bakedagen her i dag:) Men jeg tok akkurat noen kaker ut av ovnen som absolutt ikke så ut som de skulle:) hehe… Men smakte godt gjorde de, så da er det jo ikke sikkert at noen rekker å se hvordan de ser ut:) haha.. Ha en strålende dag koselige natheless:)

    2. birdbay: Takk du! Ja, jeg koser meg med dette hvert år. Minner strømmer på og nye minner skapes! Bakedag ja, det hørtes koselig ut. Jeg tror jeg tar en dag til uken med det. Ikke alt blir perfekt, men da kan vi jo smake!!!! Ha en herlig dag med masse kos! 🙂

    3. fruensvilje: Ja, men litt forberedelser må til! Her har jeg ryddet litt på terrassen i dag. Sola skinner og det er reine våren! Gleder meg til å tenne lys til helga! Ha en finfin dag! 🙂

    4. Margrethe: Ja,her har det kriblet en god stund. Når jeg fant de stjernene til en tredjedel av prisen på Clas Olson, så ble det stjerner ja! Ha en herlig dag! 🙂

    5. her plasker det ned og er så tåkete…..kan ikkje se over Puddefjorden engang…
      har vært ute med hundejentene,men nå er planen og rydde og vaske litt klær og kanskje finne frem en advenst duk til bordet og så tar vi det derfra 🙂
      ha en vakker dag<3

    6. ~Lin: Ja, den tåka sveiper om seg her også. Men inne er det fint!!! Tur må man ta om man har hunder. Jeg tenkte å lufte meg selv litt etterpå, men ikke om det fryser på. Jeg får passe på så jeg ikke faller på isen inn i mot jul. Skulle ønske vi fikk litt mer ordentlig vintervær snart jeg. Ha en nydelig kveld og kos deg! 🙂

    7. Jeej,, ingen tvil der gitt 🙂 Det blir vær som passer til pynt og sinns stemningen.. 🙂 jeg bare kan anta at det meste er sånn mentalt knyttet opp til et vinterlig vakkert og fredelig bilde med snø på trærne og sledspor i snøen.. 🙂

    8. dedicat: Har man ikke snø der ute, så får man drømme som den. Her ligger tåka igjen tungt over oss i kvelden og nok en natt blir vel speilglatt i det der fryser på. Ha en fin kveld 🙂

    9. karidansen: Det er skinnet i vinduet av det grønne orkidebladet det grønne, men fint er det! Jeg gleder meg til å pynte, for det gir meg så mye glede også. Ha en vakker aften! 🙂

    10. For en nydelig stjerne 😀 Og pynting og alt snart, jeg gleeeder meg og må dra frem eska med julepynt såklart 😀 Goooodklæmme fine deg klæmmen <3

    11. ladyaugust: Takk, den falt i smak hos meg ja! Nå har jeg begynt så smått med ditt og datt og det er så koselig her om kvelden. Nikoser meg om dagen! Store, digre klemmer kommer din vei!

    12. ladyaugust: Jepp, jeg har hatt en herlig dag, selv om den har vært slitsom. Først skurings i flere timer hos svigerfar, så satte jeg i gang her hjemme. Men du store min, mannen i huset stilte opp til støvsugingen her hjemme! Da gikk det jo lett som en plett å bli klar. Jeg steker vafler til kaffen i dag bare i pur glede! Klemmer til deg :9

    13. Oh så driftig du er, jeg blir nesten helt svett 🙂 Her skulle jeg vaske litt føre feiringa begynte men så glemte jeg det litt av, så det får bli i morgen eller noe 🙂 Flinka <3 gooode nattaklæmma på vei <3

    14. ladyaugust: Ingen ser de hybelkaninene i hjørnene likevel, nå som det er så mørkt ute. Kosen er det viktigste. Nå har jeg handla til helga og her spilles det forsiktig litt julemusikk for meg selv!!!! Klemsiklem til deg på fredagen!

    15. Det har du rett i 😀 Her har vi allerede vært med et lass søppel på søppelstasjonen og nå er det litt rydding ute på tomta føre det er rydding inne 🙂 Kos deg med julemusikk, det skal jeg også sette på når jeg begynner inne 😀 Gooodklæmme <3

    16. ladyaugust: Rydding må til innimellom. Jeg har ikke rukket halvpraten av det jeg skulle i høst, men noen sånne skippertak gjør susen! Nyt dagen i sus og dus, med adventsljus! Ja, det måtte bli ljus på svensk, for å får det til å rime!!!! Klemz!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg