Første lys!


Ønsker alle en vakker første advent!

#jul #foto #blogg
10 kommentarer
    1. Så koselig Natheless. Du koser deg med lys og morgenen du tenker jeg 🙂 Jeg sov helt til halv ni i dag jeg, DET var deilig det 🙂 Kos deg med søndagen du også 🙂 Klemmer <3

    2. Koselig. her har vi også tent lys i en av adventsstakene. Jeg får tenne i den på stuen i kveld, for i ettermiddag skal jeg i julekake-smake-besøk til min mor. Hun har alltid kakene klar til denne søndagen. Og i dag kommer både barn, svigerbarn, barnebarn og oldebarn – så det blir livlig! Vi blir 24 og da er det 6 som ikke kunne komme. Så her snakker vi familiebesøk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg