Viser fram!


Denne koppen drikker jeg kaffe av i dag. Cusima utfordret oss til å vise fram vår kopp i dagens adventsluke og fortelle om vi drakk te eller kaffe! Cusimas utfordring finner du HER!


I dag fikk jeg en glede i posten. Jeg vant i Frodiths julekalender. Vil du delta så finner du henne HER! Frodith er så herlig og så flink med sin heklenål. Tenk å få en sånn gave da. Vesken er akkurat passe stor til nøkler, litt penger og telefon. Den passer perfekt til meg! Hjertelig takk. 


Jeg måtte vise dere noen bilder til Har du sett så fine melposer vi har i butikken nå? Det blå var før jul, men nå i desember er det julestemning trykt på papiret. Vakkert og koselig. Jeg bare måtte ta bilder av det.  Håper alle har en fin dag i adventstiden. Nå går det fort mot jul. Bare 14 dager igjen.

#jul #advent #blogg #hverdag
21 kommentarer
    1. En fin kopp, en vakker veske, nydelige melposer og en nydelig frue:) Nyt kvelden og kos deg masse:) Utrolig fint lysfat du hadde der i bakgrunnen:)

    2. Så fint kosekrus du har..og kjempefin gave fra Frodith :)) Ikke tenkt på det..men jammen fine bilder på melposene ja :))
      Leste om Runa som prøvde seg på skøyter og oldemor som hadde kransekake i ovnen også :))
      Nå skal jeg til tannlegen straks….håper det er null hull :)) Klem <3

    3. veldig fin kopp og fin kalendergave )) ja det er hyggelig med små gleder i hverdagen .
      Jammen var det mange fine poser på melet også ser eg)) kjekt det

    4. frodith: Jepp vesken er tatt i bruk alt. Den var så fin til å passe på småsakene mine i skinn-nettet jeg bruker. Nå behøver jeg ikke rote rundt der nede, for alt er på plass. Det er bare å ta den med seg over skuldra og shoppe!!!Du er superflink! 🙂 Stolt av å kjenne deg jeg! 🙂

    5. annebe: Heldige meg, jeg vant tidlig i konkurransen jeg! Koselig du følge med på historien også Ha en fin kveld og lykke til med null hull. Klemsiklem 🙂

    6. cuskima: Jepp, det ble visst litt av hvert med stemning! Koser meg her med gløgg akkurat nå, etter en times trimtur i mørket med yr og sterk vind!

    7. her har det blåst og haglet og regnet i dag og i natt tordnet og lynte det…eg mangler pepperkaker,men ellers koser eg meg med teen min 😀

    8. cuskima: Hjelp torden? Ja, det er ikke akkurat noe man forventer i desember.Jeg har heller ikke pepperkaker, men de skal kjøpes i morgen! Nyt din te!!!!!

    9. karidansen: Tusen takk. Hun er så superflink til å hekle den Frodithen!!! 🙂 Jeg fikk nesten lyst til å gjemme den melposen jeg, for den var så fin! 🙂

    10. Koselig stemning rundt kaffekopper din 🙂 Og vet du, jeg har brukt en del mel…men aldri studert bildene som er på. Har bare registrert at det er noe julerelatert nå. Må visst ta en nøyere titt 🙂 Så fin veske du vant hos Frodith. Jeg fikk en fin lue fra Frodith her om dagen. Hun er jammen flink med heklenålen og jeg gleder meg til å bruke luen – men litt varmt her enda 🙂

    11. margarites: Nei, jeg vet det at mange ikke “ser” på de melposene. Jeg blir så facinert av hvordan ting vi bare kaster, egentlig er vakre! Vesken fra Frodith var et skup. Skikkelig fin, og den passer til lua jeg har fått før også!Vi er heldige! Kos deg mot helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg