Målløs og glad!

I dag ble jeg helt målløs da mannen kom inn med posten. Er det mulig å få så mange gleder på en gang? Det var kort og pakker om hverandre. Fine farger, bilder, smilende mennesker og tegninger, klistremerker og hilsener. Jeg fikk tårer i øyene og ble nesten litt redd her, for jeg har ikke sendt så mange julekort jeg. Men så glad jeg ble for det jeg fikk i dag. Det var en vakker julehilsen fra evawindow, før har jeg fått kort av Fruensvilje også, så var det kort fra min bestevenninne, fra familie, en gammel nabo og pakker fra både Karidansen og Cusima! Dagen har vært fin hittil, men nå ble den strålende! 


Karidansen sendte meg et vakkert kort og flotte grytekluter. De er laget av Snella i Brumundal. Vakker lappeteknikk! Skulle nesten tro at Karisdansen visste at jeg ødela mine røde julegrytekluter i fjor. Nå kan jeg henge opp nye på kjøkkenet og tenke på Kari. Supert. Du er en knupp. Jammen glad jeg klarte å gjette den feilen i konkurransen!


Så åpnet jeg pakken fra Cusima. Her har jeg vunnet hele to ganger i hennes adventskalender. Se hva jeg fikk da. Et vakkert hjerte, en engel og skytsengelte! Gjett om jeg koser meg her i dag da! Den sølvengelen har fått navn allerede, ikke Cusima, men det virkelige navnet hennes. Nå blir det ny pynt på mitt juletre i år. Herlig! Klistremerkeengelen til høyre heter herved Runa! Jeg må si at dagen allerede var fin, men nå skinner den virkelig etter den postladningen. Tusen hjertelig alle sammen, jeg setter umåtelig pris på dere. Herved utdeles en adventsklem til hver og en som titter innom, med ønske om vakre dager mot julekveld!

#blogg
21 kommentarer
    1. så bra at du ble så glad!!!
      Eg var litt spent på om det var noe som kunne falle i smak…..så da ble det ekstra kjekt at det kunne det <3
      Massevis av klemmetingene tilbake <3

    2. glemte jo helt i forfjamselsen og si at gryteklutene var superskjønne og DE fine kortene du fikk også .full postkasse i dag du? Eg venter på etpar julepakke som skal være presang til andre..så eg håper det kommer før jul :D:D

    3. cuskima: Dette var så perfekt som de kunne bli. Kjempeglad. You made my day! Nå har jeg vært ute i tåke og regn og gått en lang tur før kvelden. Fikk masse energi er gitt!!!!!Klemsiklem og nyt din kveld 🙂

    4. cuskima: Ja, skulle jo tro hun hadde sett det overraskede ansiktet mitt da jeg oppdaget at mine gryteklutene var kastet. Nå fikk jeg noen som var enda mye finere enn de gamle. Gøy med post! 🙂

    5. veldig kjekt når man får ting man trenger,men nesten ikkje vet man ønsker seg 😀
      og veldig kjekt å få nye grytekluter for å erstatte de gamle 🙂 ha en vakker lørdag, eg skal en kjapp tur ut og få litt luft og middag og så er det hjem igjen 🙂
      <3

    6. fruensvilje: Jeg smiler her altså. Nå har jeg ditt kort og Karis på tavla, grytekluter på veggen, kort fra Eva på toppen av glasskrukka med julekort og nye juletreting, pluss te. Kan ikke ha det bedre jeg! Nyt kvelden 🙂

    7. Så masse fine ting 🙂 Både engler og grytkluter, og koselig kort og alt 🙂 Vi er heldige ikke sant 🙂 Blir glad av sånt i kassa 🙂 Og du fortjener mye kos i førjulstida Natheless, så det var bra <3 Stor klem til deg <3

    8. frodith: Helt utrolig hva jeg har fått denne adventen. Jeg glemte helt å nevne deg i innlegget mitt, men du er slett ikke glemt du søte. Vesken lyser så muntert på knaggen min!!!! Ja, vi er heldige. Føler meg veldig glad i denne adventstiden. Ikke alle år er like fine, men dette kommer jeg til å huske at hadde en vakker avslutning! Klemsiklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg