På igjen i 2016.


Så var det nye året på plass. 2016! Rart å skrive det tallet, men vi venner oss fort til det også. Her har det gått i ett de siste dagene, så bloggen har fått hvile. Matlaging, selskaper og kos, har krevd meg kan man si! Men trivelig har det vært.


Det er ikke ofte jeg lager en tre retters middag, men det ble det på nyttårsaften. Morsomt å bruke pepperkakeformen på annet enn kakedeig! 


Hovedretten glemte jeg helt å ta bilde av. Den måtte gjestene forsyne seg av på kjøkkenet selv. Det var Karelsk gryte med poteter og grønnsaker. Så var det desserten. I år ble det isbjørner av multekrem med krumkakehatt! Ja da, jeg måtte skryte litt av meg selv, for jeg synes det ble flott! Gjestene koste seg, så det var liv og røre i huset, latter og glede. 


Klokka tolv var det ut for å ønske det nye året velkommen! Hele himmelen lyste over oss i fine farger.


Alltid spennende å ta bilder av lysshowet! I dag har vi hatt gjester igjen, så vi har skikkelig innvidd det nye året. Håper alle har det fint på den første dagen av 2016. Nå skal jeg fikse oppvasken, og rydde litt før kvelden. Ha det fint! 

#foto #blogg
31 kommentarer

Siste innlegg